Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Elsker å sitte på nettet å kikke å lese om mulige ferieplasser. Alltid kjekt med litt tips og ideer Tror ikke det blir Danmark, har feriert der noen år nå. Alle tips tas i mot med stor takk
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg (rekker opp hånden) Etter en forferdelig dårlig sommer her på Østlandet, så har vi funnet ut at ferien til nesten år blir lagt til et varmere sted;) Sitter nå og ser på feriehus i Provance, og håper vi kan leie et stort hus der i noen uker (stort nok til at vi kan få besøk av familie og venner). Synes det er genialt å leie hus når man har små barn, fordi da har man alt man trenger....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Ja, haha men jeg er nok verst! har kjøpt bikinitruse til jentami i magen.. Og bestillt tur til mallorca i juli! hahaha, er såå lei rein!!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Ja! Vil til syden, men får mitt første barn i des. Venter med å bestille til vi ser hvem hun er;)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Ja, vi tenker på Bornholm neste år. Håper å ha en liten en da i tillegg til 2-åringen, så de helt store planene legger vi ikke riktig ennå.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Jepp, vi hadde en mildt sagt stressende flytur til og fra Danmark (og videre med fly nordover) med minstemann som hylskreik med en gang vi pressa oss inn i flyet, gurimalla så trangt det er på disse flyene... Vi var helt utslitte da vi endelig kom hjem, så til neste år skal ikke på noe fly nei. Da tar vi med oss bilen på hurtigruta tiil Lofoten. Gleder meg allerede:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå