Gå til innhold

Er det ikke HORE dette her? jeg bare spør ...

Anbefalte innlegg

Temmelig heldig spør dere meg!!!!

He he he, hun mangler da iallfall ikke tilbud da...

Bare barna blir skjermet så er vel alt greit vel??

Hadde selv en svart liten bok med navn og nr i... i tilfelle behovet var der.. he he he

Fortsetter under...

Jøss, du er dømmende. Nei hun er ikke hore. Man er ikke en hore fordi man har sex med 6 stykker på 2 år. Tar hun betalt? Om ikke er hun ikke hore om hun så skulle hatt 6 stykker per dag.

Du er ganske motbydelig - du og dine holdninger. Hva vet du om henne? Hva vet du om forholdene, kanskje noen var slemme, utro, det viste seg at de ikke passet av ulike grunner ...hva vet du - ikke sitt der å døm, du sitter i glasshus.

Hvordan vet du at hun "hadde seg"? Står du å lytter utenfor til henne? Hvordan vet du hun sitter i tlf 12 timer om dagen? Hvordan rekker hun å pule alle menn i omegn når hun sitter 12 timer om dagen i tlf.?

Ååååå - jeg skjønner, hun er penere enn deg og samboeren din synes hun er pen han også ...

Hei HI; du sier du har fast partner, hvordan i alle dager kan det da ha seg at du har så lite sex, siden hun som bare har kjærester klarer å få mere sopp enn deg. det er vel omfanget sex som teller, og ikke hvem det utføres med, når det gjelder sopp iallefall.

Annonse

Nå er det mye mer vanlig å få undelivsopp av andre ting enn sex. Trange bukser, for mye vasking og diverse medisiner. Har selv brukt medisin mot uren hud som faktisk gav meg sopp, det er en del antibiotika-kurer som har den effekten, så det er lov å tenke før du slenger med kjeften.

Og jeg som trodde at slike kjærringer som deg var utdødd eller nå var i aldersgruppen 70-80 år.....oi så feil jeg tok.

Orket ikke lese hele innlegget, men 6 menn på 2 år er vel ikke fryktelig mange er det vel. 1 ny sex-partner hver 4 måned. En god kompis av meg hadde seg med 20 stykker ila et halvt år (jepp han er glad i damer), da snakker vi jo om et visst antall.

Og du HI høres unektelig litt misunnelig ut. Kanskje livet ditt er gruelig kjedelig siden du henger deg opp i hva din single nabo driver med. Og greia med at du sjekker søppelet hennes, hvor creepy er ikke du?

Ville ikke kalt henne hore, men hun er vel heller litt slakk i trusestrikken.

Har selv en venninne som har 3 unger med 2 forskjellige menn. Ikke at det er noe galt i det , men tror ikke det er så festlig for barna at mor finner ca 4 "nye fedre" til de hvert år.

Ikke nok med det, men da hun var sammen med barnefar 1 og 2 , så klarte hun seg ikke med bare en mann, hun hadde 2 gamlinger på si, mens mannen var bortreist på jobb i helgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...