Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 En alenemor som har hatt 6 mannfolk på under 2 år..og i dag har hun enda en ny..og hviordan jeg vet? jo fordi jeg ser det.men det er ikke det som er poeng her men synes dere at dette er greit? vet det er hennes liv men 6 st æsj......kan da finne seg en som hun kan holde på vel... motbydelig spør du meg
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 sex eller forhold? Hore er hun vel ikke, kanskje litt uheldig med forholdene. Ikke bland deg!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Ja vel og så? Hva har du med det frøken som ikke kan skrive?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Du vet at horer er de som TAR BETALT?! Så så lenge hun ikke tar betalt av dem, så: Nei, hun er ikke en hore. Kanskje løs, eller rett og slett redd for å være alene, men ingen hore.
Tante Blås Squaw Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Definisjon på "hore" (prostituert): person som mottar betaling for seksuelle tjenester.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Tar hun betalt også da eller? for du vet hva en hore er eller? Nå er jo heller ikke 6 menn på 2 år så fryktelig mye. Noe sier meg at du er bitter på henne av en eller annen grunn. Kanskje hun har ligget med en mann du liker eller?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Så lenge hun ikke tar betalt så er hun ikke hore nei! Ta deg nå en kikk i speilet og tenk, hva kan jeg gjøre for å bli ett bedre menneske? Dette er bare ikke din sak, så klaff it!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Nei er absolutt ikke bitter på henne .hvorfor skulle jeg være det? jeg har samboer og barn:) Og hadde jeg villet hadde jeg kunne drive på så som hun men jeg synes det er ekkelt rett og slett..jeg mener for en uke siden hadde hun en her og hadde seg og i dag en annen igjen.. jeg bare lurte og er som sagt ikke bitter..hun har jo ikke noe av det jeg har så er vel hun som bure være bitter..ja hun er nok redd for å være alene..ihverftall når hun MÅÅÅÅ sitte i tlf i 12 timer om dagen .sykt spør du meg...men så har jeg hørt at hun sliter veldig psykisk så er kanskje derfor hun holder på sånn hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Det har ingenting med å være hore å gjøre og du har sansynligvis ingenting med det, med mindre det dreier seg om deg selv eller din mor. Så lenge hun ikke introduserer alle mennene for ungene og bruker kondom ser jeg ike problemet.
Tante Blås Squaw Skrevet 14. august 2011 #10 Skrevet 14. august 2011 Ja - alle vi som har litt psykisk rust gjør ikke annet enn å bolle rundt, gjerne mens vi prater i mobil. Jesus Kristus!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #11 Skrevet 14. august 2011 Beklager, men du virker fortsatt ganske bitter. Eller på annen måte skrekkelig usikker på deg selv som må rakke ned på andre. Ikke umulig at du sliter litt psykisk selv også kanskje? Hilsen 17.00
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #12 Skrevet 14. august 2011 Neida bare at hun driver å slenger rundt forpakninger etter kur mor underlivsopp nesten hver mnd...men for all del ikke mitt problem..haha trur dere virkelig at hun kunne få en mann som jeg har/har hatt?? hehe dont think so. full av kviser. joda hun introduserer alle mannfolk for unga sine så de må forholde seg til hver enkelt en ihvertfall den stunden hun finner de interessant hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #13 Skrevet 14. august 2011 kjære vene! at du i det hele tatt gidder å bry deg. so what om hun har hatt 6mannfolk på kort tid. det er ikke lett å være alene med barn og finne seg et realt mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #14 Skrevet 14. august 2011 KJÆRE dere hva skal jeg være bitter på??? AT hun har forskjellige mannfolk hver mnd? Nei ærlig talt. I tillegg er det omsorgssvikt der i huset. ..tro meg. dere hadde skjønt hvis dere så dette selv så ikke kall meg bitter vær så snill:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #15 Skrevet 14. august 2011 Nei, hvis hun er full av kviser så kan hun nok ikke få seg en mann. det skjønner jeg godt. Herregud så teit du er HI Har hun knulla gubben din eller siden du er så på hugget? Kanskje han fikk klemme kvisene på ryggen hennes mens han kjørte kjeppen i henne hardt bakfra? mmmmm....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #16 Skrevet 14. august 2011 Sopp kan jeg få uten "sankvem" med mannfolk...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #17 Skrevet 14. august 2011 Er ikke 6 menn på 2år mye????????????????????????? OHHHH MY GOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #18 Skrevet 14. august 2011 Hahhahaha mannen min kunne aldrig tenkt seg hatt noe med hun nei ahahhahaha den var god gitt... sopp kan du få ja men hver mnd??????herlighet.dere ser vel sammenheng med at hun driver på sånn å har seg men alt hun kommer over og sopp??????
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #19 Skrevet 14. august 2011 Hi, dette gjør du nok bare for å provosere. men, om hun er hore tar hun seg betalt. Og hva vet du om hun har seg med alle som er på besøk til henne? ser du på dem? eller hører du dem? for du kan jo ikke være 100% sikker på hva som foregår inne mellom hennes hus fire vegger mener jeg. Jeg vet hvor lett det er å trekke slike konklusjoner om at noen har sex, fordi jeg har blitt beskyldt for å være utro mot min mann med en kompis, og da måtte jeg bare spørre vedkommende om de hadde sett oss hatt sex, for det hadde de ikke for det hadde jo aldri skjedd. etter dette tror jeg ikke på rykter jeg hører rundt! OG sist men ikke minst, om du VET At hun bedriver omsorgssvikt, så synes jeg du skal ta et tak i stede for å sitte der og være bedreviter og se på!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #20 Skrevet 14. august 2011 Er ikke så lenge siden en dame her skrev om sin syke nabo, som spredte rykter om henne. Denne damen var alenemor, og hadde mange kompiser. Altså venner! Skadefryden hos naboen hadde steget til et nivå, der hun følte hun måtte gjemme vekk kompisene... Mye som faller på plass HI?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #21 Skrevet 14. august 2011 Hvordan vet du alt dette? Som andre har skrevet her: Har du sett at hun har sex med disse mannfolka? Og om hun driver med omsorgssvikt, hvordan vet du det? Enkelte har så mye fritid at de må bry seg med hva andre gjør... Pass på deg selv og lev ditt liv, så får andre leve sitt liv...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #22 Skrevet 14. august 2011 3 stk i året er da ikke mye hvis man er singel? Helt normalt det. Tror du skal fokusere mer på ditt eget (sex)liv jeg Hi! Virker nesten som du er litt misunnelig
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #23 Skrevet 14. august 2011 *slenger om seg med soppkurer" Hva fan, HI... Driver du å sjekker søppelet hennes eller? Skaff deg et liv, rett og slett. Dette er bare latterlig, det må jeg si. Og ja, en lang periode fikk jeg soppinfeksjon i forbindelse med menstruasjonen hver eneste måned... Fordi jeg er disponert for å få soppinfeksjon, ikke fordi jeg pulte rundt for å si det sånn. Du er ikke særlig smart, HI.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #24 Skrevet 14. august 2011 HI har tydeligvis store problemer. Og sopp behøver ikke ha noe med sex å gjøre, dersom det kommer tilbake hele tiden har det mest sannsynlig helt andre forklaringer- ubalanse i kroppen, trange bukser eller truser som ikke vaskes på 60 grader.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #25 Skrevet 14. august 2011 For noen kvinner er det faktisk helt normalt å måtte ta en soppkur hver måned ja. Dette er et av mine problemer. Etter hver menstruasjon følger det kløe og svie og soppkur er letteste veien ut. Det har med bind som skaper klima for at soppen trives, bruk av ob er også en årsak. Det har overhodet ingenting med å ligge rundt å gjøre. At du synker så lavt at du går gjennom naboens søppel for å tilfredsstille ditt eget vitebegjær er jo et ganske interresant psykisk tilfelle Kanskje damen har behov for litt nærhet om dagen, kanskje hun gjør en innsats for å finne seg en kjæreste. Hverken at mennene møter barna eller pakninger for soppkurer er bevis nok for at hun har sex med mannfolka. At hun bruker mye tid i telefonen er vitterlig også en privatsak. Få deg et liv og bli voksen, jente, i stedet for å legge deg opp i og snuske rundt i andres liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå