Gå til innhold

Er det ikke HORE dette her? jeg bare spør ...

Anbefalte innlegg

en hore er vel pr definisjon en som selger sex. Om hun gjør det er hun det, om ikke er hun ikke det.

Og du er svært prippen. Seks menn på to år er da virkelig ikke mye, om hun er ung og singel. Er du en smule misunnelig kanskje? Sannsynligvis, hvorfor skulle du ellers bry deg om det?

Fortsetter under...

Haha.. gud hjelpes.. hva er jeg da :/ Jeg hadde mer enn 6 stk på 2 år, og jeg var alenemor.. men .. ingen møtte kidn og det var ikke mislykkede forhold.. det var så cheesy som skittne, deilige one night stands!

Hilsen HORE

Til HI!

Hvordan VET du at hun har hatt sex med disse 6 mennene? Har du hørt eller sett dem?

Sopp er noen plagt med månedlig, uten at det har noe med sex å gjøre. Roter du i søppelet??

6 partnere på 2 år er heller ikke så vitterlig mye. Kanskje du må få deg et liv, sitte å følge med hvor mange partnere denne damen på 2 år? Kjeder deg mye eller??

Annonse

HI..Hva faen er det som feiler deg??? Lyser jo missunelse i lang vei hos deg! Føler du deg så fastbundet i ditt eget forhold, å sku ønsket du fikk knulle med noen av mannfolkene hun hadde?!

Å en annen ting, lær deg hva en hore er, en hore tar betalt!

Også lurer jeg på hvordan du vet ALT dette om henne? Har hun fortalt deg i fortrolighet? da regner jeg med at hun annser deg som en venninne? Kanskje en god venninne? Også driver du å tenke sånne stygge ting om henne og slenge med dette på nettet?!

Hadde hun vist hvordan du driver å blande deg inn i hennes private saker på denne måten, du er en falsk venninne og fortjener rett og slett falskhet tilbake! ÆSJ, DU ER EKKEL! Ekkel oppførsel at hele trynet ditt burde bitt spydd ned på! Det er forresten ikke noe galt med kviser, det er personlighet som tells, og du er nok drit stygg innvendig! Nei nå synket jeg ganske lavt på ditt nivå, men det fortjente du så jævligt!

Å snakke i telefonen er ikke noe galt med det, jeg er enig med de fleste, trenger ikke å si noe mer om det!

Jeg syns ikke 6 på 24 måneder er mye...

Du, HI, vet tydeligvis ikke hva en hore er, hva som forårsaker sopp, at andres liv er deres eget og ikke din business og at single folk har lov å ha et sexliv.

Hore vil si at hun tar betalt, eller? Dårlig foretning med bare 6 kunder på 2 år..... Ikke mye å leve av det.

Herlighet, ta deg av ditt eget sexliv, du. Og la andre gjøre som de vil og lyster. Ikke alle er snerpehuer som deg, vet du ;)

Hva slags liv har du da siden du er så opptatt av å spionere på andre og sladre om det?

Hva gjør du på kveldene siden du vet at hun har sex med de også? Sitter du pal i vinduet med kikkert? Patetisk.

Jeg er selv vært alenemor og har hatt mannlige kompiser på besøk, men jeg lå ikke med dem, vi satt og snakket sammen, så en film eller spilte spill, men ser jo fint for meg at det kunne vært meg du hadde spionert på.

Og jeg som trodde at nå i 2011 så var ikke slikt så viktig lenger? Jeg synes også du skal være litt forsiktig med hvilke ord du bruker på folk er du kler over hvor mye det kan ødelegge for en person? Hvordan ville du ha følt det om du fikk høre at din datter gikk under navnet "Hore" der dere bor? Og hvordan tror du din datter ville ha følt det selv om hun aldri hadde tatt betalt for sex?

6 mannfolk på to år er tre mannfolk i året, eller en hver fjerde måned. Herlighet, det er da slettes ikke horete! Jeg hadde seks stykker på to måneder en gang (hadde både femkant og trekant sammen med min relativt nye kjæreste) - da kan man begynne å snakke litt løs i trusestrikken ;) det går i perioder i livet, og er ikke noe du skal behøve å bry deg om.

Er delvis enig i HI sitt innlegg, men det virker som hun spionerer altfor mye på den stakkars alenemora. Ser på søpla hennes, teller hvor mange menn hun har på besøk, ser om hun har uren hud, ser hvor mange timer hun snakker i telefonen... Skulle tro at alenemora bor i et hus med gjennomsiktige vegger så mye som naboen vet om henne.

Høres virkelig ut som om hun har denne stakkars jenta under oppsikt! Full kontroll over hvor mye hun snakker i tlf, hva hun kaster i bosset og hvem som kommer på besøk.. Er glad du ikke er min nabo ihvertfall... :-(

Annonse

DUST HI!

Jeg var singel i 5 år mellom xen og min nåværende mann. Og jeg hadde sex med en mann på disse årene (et halvår før jeg ble sammen med mannen min)

Likevel hadde jeg gjentatte soppinfeksjoner et par-tre år. Hvorfor? Joda, først fikk jeg infeksjon etter en penicillinkur, og deretter fikk jeg tilbakefall etter nesten hver mens, pga bindbruk! Så det så!

Vi lever i 2011, der faktum at single kvinner også har sexlyst på lik linje med menn, er allment akseptert. Det er svært vanskelig for ei alenemor å finne seg ny kjæreste, siden de fleste kun utnytter alenemødre som mellomløsning for kun sex, med fagre løfter om forhold og stabilitet.

Det som imidlertid IKKE er akseptert, er snoking. Snoker du på hva folk kaster i søpla, hvor mye de prater i telefonen, og attpåtil rakker ned på henne fordi hun har kviser (som 30% av befolkningen har), så tyder det på at du enten er paranoid eller har et annet psykisk problem. Alternativet kan være at ditt liv er så kjedelig at du føler sykelig trang til å føle med på andre 24/7.

Hilsen hun som for en stund siden skrev innlegg om nabokjerringa som mente jeg var hore siden jeg hadde kompiser på kaffe.

Vel, etter hva jeg har forstått så tar horer betalt, og så lenge du ikke vet om hun faktisk får det, så er hore et veldig upassende navn! Men hvis du først kaller henne det, så kan vel jeg legge til at da er vel jeg en hore i dine øyne også. For noen år siden hadde jeg sex med 20-30 menn på veldig kort tid. Hadde det utrolig moro og angrer ikke et sekund, så ja, da var jeg vel tidenes dårligste betalte hore :P

Oi, jeg har vist vært hore pr. din definisjon.

Har tidligere vært veldig plaget med soppinfeksjoner.

I tillegg hadde jeg i min singelperiode sex med flere menn. Huff og huff.

Det får da fan meg være måte på å være kjerring. Minner meg om disse sladdrekjerringene i hjembygda mi.

Skaff deg et liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...