Gå til innhold

Dere som har bare gutter, er dere bitre for at dere ikke fikk det til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, jeg ønsket meg et barn innerst inne. Jente eller gutt, samma det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi venter nr 3.har to gutter fra før av.nå maser alle om at jenta kommer.at nå må vel vi få jenta.vil ha en frisk baby eg.samma ke kjønn det e,berre babyen e frisk....

Skrevet

Dette må være noe av det tåpeligste jeg har hørt!! Haha, er det mulig???!?!?!?!!

Synes synd på deg som er så trangsynt! * Rekker tunge og ler høøøøøøyt *

Skrevet

Tror du det er en prestasjon å få jente-barn? Om du roser deg selv for at du klarer å lage jenter, må jeg desverre skuffe deg. Det er ganske tilfeldig..

Skrevet

Jeg har to jenter og en gutt - jeg er steike bitter for at jeg ikke fikk en ponni.

Skrevet

OMG! Håper du får mer hjelp omgående, 17:28, og håper for all del barnevernet er TUNGT inne, for du er IKKE frisk!

Stakkars lille gutten din som har en mor som mener han er misforster fordi han er gutt og ikke jente... Du burde kanskje ikke ha barn?

Hi er bare ute etter å provosere. Selv driter jeg i om jeg får gutt eller jente... Eller, jeg kan kanskje tenke meg en gutt til.. Men om det er jente er jo det også kjekt :)

Skrevet

jubler for tante blås, beste innlegget ever!!!

Og hvordan mener du HI at det er mødrene som ikke fikk det til når det er pappan som bestemmer kjønn egentlig??

Skrevet

Hhihi jeg ønsker meg også en ponni! Tror jeg skal prøve bare e gang til!! :D

Ellers er jeg veeeeldig fornøyd med mine 3 herlige gutter!

Skrevet

Har to gutter og synes det er helt konge!

Slipper rosa dill og dall, hårstrikker, spenner og sminke.

Skrevet

Nei, hadde jeg fått velge hadde jeg hatt bare gutter :-)

Skrevet

Tviler på jenter blir født hekta på rosa dilldall! :)

Skrevet

Wops Hi, her har du truffet hodet på spikeren......

Utrolig mange som ble provosert av dette. Skjønner ikke at dere gidder å la dere hisse opp. Dette må jo bare være kødd.

Skrevet

Det er jeg glad for også :)

Har tre friske og fine gutter. Ønsker meg aldri jente, syntes det var godt å få tre av samme kjønn. Da kan de ha mer felles intresser oppover også.

Ser når naboen står på døra her. er ikke den han vil møte hjemme, så tar han jo bare den som er her ;)

mannen min har ei datter fra før, så får je lyst til å kjøpe rosa og dill, så kan jeg jo det

Skrevet

Jeg har en gutt og venter en til i oktober. Gleder meg til å bli mamma for to rampete småtroll :o) Gutter er herlige, og jeg har aldri hatt noe spesielt behov for å få en jente. Friske barn er det viktigste av alt!

Skrevet

A propos det, så dere et program om nettopp dette forrige uke? Husker ikke helt hvilken kanal, muligen TCL eller FEM.

Uansett - det handlet om kvinner som ønsket seg så inderlig ei jente, at de omtrent gikk over lik for å få det.

Hun ene hadde 8 (!) gutter og prøvde nå assistert befruktning med garanti for å få jentebaby. Dersom eggene som ble tatt ut, kun ble befruktet med "guttebabyer", så ble de kastet....Helt horribelt.

Og ei anna hadde 4 gutter og grein som en unge når hun fikk vite på ultralyden, at det var nok en gutt hun ventet. Uff, hadde så vondt av mannen hennes OG de barna hun allerede hadde. Hun skjulte ikke akkurat skuffelsen. Trøsten var at hun ikke skulle gi seg, hun skulle holde på til hun fikk ei jente.

Galskap på høyt nivå!

Men - tror faktisk endel kvinner ønsker seg en datter, selv om man blir like glad i guttene sine. Så synes ikke HI er helt på jordet. Men er ikke enig i at man skal føle seg mislykket for å ha fått "feil" kjønn. Man er forskjellige, så hurra for mangfoldet!

Skrevet

Kjenner faktisk noen som etter 3 jenter prøvde på en gutt.

Da fikk de tvillinger, en av her:-)

Nå har de fem barn.

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde fantasi til å lage et like provoserende innlegg. Humre, humre....Syns det er flaut å se hvor mange som lar seg fyre opp.

Skrevet

Kunne aldri brydd meg om hvilket kjønn... Gutt eller jente, koselig uansett;) Friske barn er tingen, noe man absolutt ikke burde ta for gitt. Jeg er kjempe glad for den jenta jeg har fått, men hadde blitt like glad hadde det blitt en gutt!:)) Tenker at det er ikke alle som i det hele tatt kan bli gravide, så setter pris på at jeg har fått et friskt barn!!

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk her inne slutte og hisse seg opp over slike innlegg? Forstår ikke alle at de som lager slike innlegg bare er ute etter å provosere, og selvsagt ønsker sinte og bitre svar, slik de også får fra dere.

Slutt å svare på slike innlegg som dette, så får nok pipa en annen lyd når de sitter der uten et eneste svar-innlegg.

Skrevet

Nei, er faktisk de som er fornøyde, glade og elsker barnet sitt/ barna sine uansett om de får gutter, jenter eller begge deler.

Nå har jeg selv to jenter, men før de kom så var jeg guttemamma i 7år, i løpet av de 7årene så savnet jeg aldri å ha jente, faktisk var jeg i første øyeblikk veldig usikker da jeg fikk jenta mi på magen, ikke skuffet, men jeg var jo guttemamma og syntes det var fryktelig rart å skulle ha jente plutselig. Viste jo ikke kjønnet før jeg fødte, var bombesikker på å få en gutt den gangen også.

Skrevet

naboen her hadde tre forsøk for å lage en gutt, på den fjerde kom han, og de skulle ikke gi seg før han kom, om det så ble 7 eller 8 stk.. nå har de i ettertid fått ei jente til etter gutten, så når han endelig kom viste det seg at det ikke spiller noen rolle!

som mamman sa, jo flere barn en får, jo mindre viktig blir kjønnet, for desto større er sjansen for at barnet ikke er frisk. statistisk sett, da sjansen for syke barn øker jo flere barn en velger å få.

syns hi er toskete, mulig mamman slapp henne i gulvet fordi hun heller ønsket seg en sønn hun kunne være stolt av enn et slikt trangsynt kvinnemenneske som hun skulle vokse opp til å bli..

Skrevet

er flere som føler det slik HI beskriver dessverre.. har både et familiemedlem og ei venninne som sier de vil begynne å gråte av skuffelse om de blir gravide med en gutt fordi de ønsker seg en datter..

Skrevet

Jeg har en sønn, og det var det jeg ville ha. Ikke alle ønsker seg jente nemlig...

Skrevet

Jeg er motsatt av Valkyrien der :)

Jeg fikk det jeg ønsket meg, en datter, og føler ikke noe stort behov for å få flere barn nå.. Hadde jeg fått en sønn ville jeg elsket han like høyt som jeg elsker datteren min, men jeg ville nok blitt gravid igjen og håpet på jenta da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...