Gå til innhold

Dere som har bare gutter, er dere bitre for at dere ikke fikk det til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hahaha!!!

Er faktisk veldig godt fornøyd med at jeg "ikke fikk det til" to ganger!!

Har ingen ønsker om ha jente, har heller aldri hatt det og skal ikke ha flere barn og et av argumentene er faktisk at det kan bli ei jente...

Jeg har 4 herlige gutter og venter mitt 5 barn. Tanken min vedr mitt 5 barn var barre håper det er frisk og det er det. Det er det einaste som står i hodet mitt da jeg vart gravid. Kjønn var ikkje i tankane mine men venter jente og sier til alle at det er gutt på vei. Så slipper masset om det.

Er ikkje meir lykkligere for at jeg venter jente.

hahaha, dummeste jeg har hørt, jeg har selv en gutt og håååper på gutt andre gangen også.. ikke feil med jente, men ønsker meg 2 gutter. Har 2 veninner med 2 jenter hver og de skulle igrunn ikke ha mer enn 2 noen av de, men har så lyst på gutt også, så blir nok 3 barn på de begge.. så får man håpe de får gutt da, hehe.. Ser for meg et lite helvete med 3 jenter i hus,,,

Annonse

Jeg har fått fire friske barn, føler virkelig jeg fikk det til!!

Ei venninne av meg, hun var ikke fullt så heldig, og har mistet sitt barn 2 timer etter fødsel!!!!! Tenk deg litt om!!

Jo forresten mine fire barn er 1. gutt, nr2 jente.. og så to gutter på slutt..

Dummeste jeg har hørt..

Man får ta det man får, det er likt for alle !

Selv har jeg ei jente og 3 gutter ( jente er eldst).

Jeg hadde jo en av hver etter 2 barn, så det var igrunn ingen hensikt å få nr 3 og 4... Haha

Ønsket meg dypt og inderlig en sønn.

Hvis du ser deg rundt i verden er det faktisk gutter det strebes mer mot å få. Sett bort i fra at du heter Victoria Beckham og ønsker at jenta di skal være en trofe i dyre designerklær.

Nå er begge kjønn likestilt, heldigvis.

Jeg gråt av glede da jeg fikk vite at jeg ventet en gutt!

Jeg var veldig bitter en stund. Måtte til psykolog og greier. Men til slutt måtte jeg bare innfinne meg med at vi ikke fikk det til.

Fortsatt tar jeg meg stadig i å titte nedi vogner vi går forbi på senteret og sånn. Lurer på om de ville oppdage det hvis jeg legger mitt misfoster (sønnen min) oppi og rapper den vesle prinsessen som ligger oppi der.

Tror vi er omtrent like syke, HI.

Håper seriøs dette er et køddeinnlegg....

hvis ikke adopter sønnen din vekk så har du en ekstra plass til og prøve og få den jenta du ønsker så mye så får sønnen din det bedre hos noen som virkelig setter pris på at akkurat han kom til verden...

Ikke fikk til? Nå er ikke jeg ferdig med å få barn, men om

Jeg får noen jenter eller fler gutter er meg revnende likegyldig!

Føler meg ikke mislykket fordi jeg har gutter, om det er det du tror! Jeg er heller evig takknemlig for at jeg var så heldig å få barn. Og ikke minst friske å sunne barn!

HI please fortell det om du virkelig er så tjukk i nøtta at du tror at noen mor er misfornøyd med de barna hun er velsignet med; gutter eller jenter.

Om du, slik jeg tror, troller, var det meget vellykket.

Jaja Hi..

Enten er du nok ikke helt frisk eller så har du et så meningsløst liv at det beste du kan finne på på en søndag er å fylle den med detta vaset her...

Tips til tidsfordriv, kos deg med barnet ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...