Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Ja, noen mødre der ute som spiller sims da? Hehe. Jeg har ikke spilt sims på nesten 2år. Tenkte kanskje å ta opp spillingen igjen nå som det er høst og mørkt ute. Savner jo å spille.. Har og god tid å spille om kveldene når lille har lagt seg. (Bare sånn at ikke dibpolitiet dukker opp på døren) Hva syns dere om Sims 3 da? Fornøyd? Har dere noen tilleggspakker? Har sett litt på noen av pakkene og vet ikke om jeg vil ha noen av dem, men har sett litt ekstra p generasjoner da, selv om jeg ikke skjønner det helt, trodde sims 3 i seg selv var et slags generasjonspill..? Altså, man følger de jo fra fødsel til døden.. Og sånt.. Hva handler genereasjoner om da? Noen koder dere kan da? Hahah..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg spiller Sims 3 Har ikke noen tilleggspakker, har ikke satt meg så nøye inn i hva som er å få kjøpt ekstra egentlig.. Så jeg aner ikke hva generasjoner handler om.. Jeg kan bare en kode, og er forsåvidt bare den jeg har bruk for.. Det er pengekoden, og det er: motherlode. Trenger ikke koder til å stoppe aldring som jeg brukte på sims 2.. Fordi på sims 3 så kan du stoppe aldring, og du kan også legge inn hvor mange dager de skal ha for hvert alderstrinn liksom, om du vil at de skal være baby lenge, eller om du vil at de skal bli voksne på 3 dager...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Kjenner til motherlode, men skulle gjerne hatt en kode som fikk opp motivene.. Hehe. Minuset med spillet er at det er så mye å gjøre og ting tar så lang tid. Litt gøyere å slippe å spise osv da. HI.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Det er et ganske langtekkelig spill ja.. hehe blir liksom aldri ferdig!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Ja, men er vel det som er meningen. Hehe. Føler egentlig ikke at jeg ble ferdig med sims2 engang, men spilte mest i perioder.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Jeg spiller ikke for tiden jeg da, dattera har tatt over nå. Men søker du på nett finner du kodene for å få opp ambitions osv. kaching tror jeg gir 1000 simeloner. Jeg kunne alle før men ...som sagt lenge siden nå Har prøvd sims 3 - morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå