Gå til innhold

Ferie med eller uten barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser dere på ferie uten barna? Typ en uke til syden e.l?

X-mannen min mente at ferie med barn var ikke ferie

Jeg på min side mente at ferie,er å være sammen med barna

Da jeg var liten reiste aldri foreldrene mine på ferie uten meg. Ferie var familie-tid.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å reise på ferie uten barn. Ihvertfall ikke en uke til syden.

Kunne kanskje strukket meg til en kjærlighetshelg med bare mannen og jeg på storbyferie. Det er jo uansett ikke noe barnet mitt hadde synes noe særlig om og da hadde han hatt det bedre hos mormor.

Skrevet

Ferie uten barn er ikke ferie for oss.

Vi liker å være sammen med barna våre, og nyter å få tilbringe mest mulig tid sammen med dem.

Skrevet

Jeg sier også ja takk, begge deler :)

Ferie er familie-tid, men du verden så godt det er å ha en hel helg sammen bare oss voksne også. Vi har egentlig aldri barnevakt, så dette skjer svært skjelden. På de 5,5årene vi har hatt barn har vi hatt EN slik langhelg alene på ferie. Det er eneste gangen vi har vært fullstendig barnløse og det var nyyydelig :)

Skrevet

Ja takk,begge deler .

Vi drar på ferie med og uten barn.

Jeg syns det er deilig å dra på ferie uten barna en gang i blandt, hvor jeg kan sove lenge ,ligge på stranda og bare gjøre voksen ting.

Barna er som regel hos bestemor eller hun er her hos oss og da koser William seg masse :)Han har da fri fra bhg og han og bestemor (min svigermor )finner på masse gøy .

Jeg har ikke noe dårlig samvittighet for å dra på ferie uten barn .

Skrevet

Drar på ferie både med og uten barn. Har vært en uke i syden uten barn, og skal snart en uke med bare ene barnet. Har også vært en uke med begge barna. Storbyferier og weeken-turer tar jeg uten barn

Skrevet

Så langt har vi vært på en helge tur etter at vi fikk barn for 6 år siden. De var da på ferie hos besteforeldrene.

Skrevet

Vi har tre barn fra 0-9 år. Vi har aldri vært på ferie uten barna, vi synes rett og slett at det er feil. Ferie er for å skape tettere bånd mellom familien og gode minner for barna :)

Skrevet

Eg drøymer om å reise på ei kjærestehelg berre med mannen, men sidan minste berre er 9 mnd vert det nok eit par år til. Mine er små enno, men eg gledar meg til å ta dei med på ferieturar og finne på myje kjekt i lag med dei. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...