Gå til innhold

Halloo august jenter :)


Cocopuffs

Anbefalte innlegg

Det er så stille her inne, har alle født? :0)

 

Hvordan har dere det??

Termin i morgen her, og er en utålmodig sjel etterhvert.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og hå. =)

 

Har termin på torsdag jeg.. ikke mye tålmodighet å spore her heller! hehe..

Er fryktelig lei nå ja! Sitter å venter på effekten av denne fullmånen jeg. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne fullmånen ja! Ikke mye jeg har merket til den nei, hadde troen på fredag at DENNE helgen kommer hun. Men nei :)

 

Hvor skal du føde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! jeg er her enda, 5 dager på overtid i dag. hormoner i alle kanter, sint, lei, glad, nervøs omtrent samtidig. Føler jeg opplever fødselstegn hele tiden uten at noe skjer. Har nå begynt å lese på fødselshistorier om igangsetting. MEN uansett så er snart bebisene våre her <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HallOOO! :)

Er her jeg også! 8 dager igjen i dag, og trodde virkelig noe var på gang i går, men nei... Det er liksom noe nytt som skjer hver dag, og jeg tror med en gang at nå, nå skjer det. Veit jo ikke helt hvordan det hele setter igang!

I dag har vi en skikkelig avslappende søndag her hjemme, gjør ingenting. Vi har liksom innstilt oss på at dette KAN være den siste søndagen på lenge hvor det bare er oss to... :) Koselig det også, men gleder oss til å bli tre!

Anngående aktivitet i augustklubben så har jeg på følelsen at de fleste er mest aktive på 3. trimester framfor i klubben vår. Så det er jo med på å bidra til stillhet her inne... Jeg oppdager i allefall til stadig damer på 3. tri som er augustmamma'r som jeg ikke ser noe til her.

Ønsker dere en god vente-søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skulle gjerne si at ja, jeg har født:P Men neeida, 2 dager på overtid nå og håper hun kommer snart for igangsetting er noe jeg ikke har lyst på! Formen er ok, men mye hormoner nå, sint, trist og lei, gråter for ingenting, i neste sekund er alt bra igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er visst mange som er sliten og lei ja..

Jeg fikk beskjed så tidlig om at "tror du kommer til å føde før eller til termin", pga mye forskjellig :) SÅ jeg har liksom ikke tenkt tanken på å gå noe på overtid i det hele tatt, men tror jeg må forandre litt på tankegangen.

 

Har en deilig søndag her også, ryddet og vasket...alt er klart :0)

Skal lage sjokoladekake senere, og krype i armkroken til samboeren å se dum og dummere på tv :) Kanskje nurket vil komme ut være med oss iløpet av natten? Hvem vet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg har også termin 15 august. Har ikke noen forventninger rundt når fødsel starter, og opplever heldigvis ikke så mye mas fra folk rundt meg heller. Men har foreldrene mine på besøk langveisfra i tilfelle vi trenger barnevakter, og de håper jo at jeg føder før ferien deres er slutt og de må reise hjem igjen.. og jeg håper jo også at det starter snarest mulig, selv omjeg inntiller meg på overtid. Veldig godt med avlastning og hjelp i huset nå, i dag har de tatt 2,5-åringen med på tur, sånn at vi kan nyte den siste søndagen (forhåpentligvis) med kjærestetid og egentid på leeenge. Nå skal vi bruke flere timer på å forberede deilig søndagsmiddag med dessert. Slapper mest mulig av og lader batteriene, for jeg vet at både fødsel og barsel krever mye energi og krefter. Nyter hver natt med over 4 timer sammenhengende søvn, for vet at med amming hver 2-3 time døgnet rundt kommer jeg til å bli smårar av søvnmangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Neida, ingen fødsel her ihvertfall. 4 dager over, og tiden føles laaang. Håper liksom det skjer noe snart..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i dag og ingen tegn. Men man hører jo om de som plutselig føder uten forvarsel, satser på at jeg er en av de :) Skal til jm halv tolv så blir koselig å høre hjerteslagene etterpå ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager over her nå, vært våken store deler av natta med skikkelige "menssmerter" så håper det er et tegn på at det nærmer seg. Hvordan får dere andre tida til å gå? Jeg synes jeg har vasket og støvsugd alt 2 ganger for mye, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har sterke menssmerter, og håååper det skal utvikle seg!

i dag har jeg fått tiden til å gå med å ta en tur på ikea, angret på det fort ja! Hele Bergens studenter var på shopping der tydeligvis.. ble jo nesten kjørt ned av alle handlevognene!

 

I morgen holder jeg meg hjemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin idag jeg da.

Skal til samtale på ullevål til tirsdag. Trodde ikke jeg skulle gå over, men nå vet jeg at jeg kommer til å gå 10 dager over, fru.negativ som jeg er.

Er veldig deppa om dagen og gråter for den minste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTOLMODIG!!

 

4 dager på overtid nå, og egentlig ikke noen tegn på at noe er i gjerde... Har hatt en god del kynnere og stikking/kniping i livmoren forrige uke, men de siste dagene: NADA!

 

Hva skjer? Jeg har en aktiv unge i magen, - som jeg så gjerne skulle hatt i vuggen nå.... lei av å vente på henne nå (men bare lei fordi jeg vil treffe henne og fordi jeg gleder meg til å kunne ta på meg sokker igjen uten hjelp fra mannen...).

 

Har legetime på mandag igjen, da skal det vurderes om fødsel skal settes i gang (men skal vel "bare" gå 14 dager over nå uansett??)

 

Max halvannen uke igjen nå for meg da, så får vel nyte det mens jeg kan. -Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å savne å være gravid når jeg ikke er det lenger (gresset er alltid grønnere....).

 

Håper dere alle føder i natt!

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulykkesfuglen.. Jeg har også termin i dag på Ullevål. Spurte du legen din om å få time allerede på mandag selv? Jeg får ikke før i slutten av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...