Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Har termin om et par uker og skal innen den tid ta langkjøring og karttur. Oppkjøringen er et par dager før termindato. Er så nervøs og dårlig med tanke på det hele. Vet at jeg kjører bra, men redd jeg ikke klarer å roe meg ned under kjøreturen pga at jeg stresser veldig lett. Vet jo også at fødselen kan skje innen den tid, så jeg ikke rekker det. Vil så gjerne ha lappen når babyen er her, men gruer meg så fryktelig!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Ikke noe å grue seg for, 4ukers karantene hvis du stryker og vips så kan du kjøre opp igjen..er jo ikke engang sikkert du rekker å kjøre opp før du føder-neivel,så bare slapp av å ta det etterpå. hilsen ei som ikke begynte på lappen før fylte 22år pga at jeg grua sånn for akkurat den oppkjøringa. den dagen jeg begynte å tenke at: jøsses, det er jo ikke verdens undergang å stryke! mange gjør det både 2 og 4 ganger, verre å stryke på eksamen vil jeg si. først da orka jeg å begynne pålappen,og det gikk veldig bra,var bare rolig og kjørtesom det skulle vært en vanlig time. Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå