Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Kan jeg spørre deg om noe? Jeg går på aap og skal begynne på skole til høsten , eller nå snart:) Jeg skal gå en, toppen to dager i uken på skole. Muligens kun en dag på kvaldstid. Dette er voksenopplæring så man må beregne en del tid på egenstudie. Jeg trodde selv at jeg ikke hadde noe krav på stønad for barnetilsyn i og med at jeg kun skal gå toppen to dager i uka på skole og kanskje bare en kveld til og med. Men damen jeg snakket med på nav mente at det hadde jeg. Hva tror du? Om jeg går på skole en kveld i uka, vil jeg da få støtte? Barnet er jo ikke i barnehagen på kvelden:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 http://www.nav.no/Familie/Enslig+mor+eller+far/St%C3%B8nad+til+barnetilsyn Jobber ikke med enslige forsørgere, men antar at du fyller vilkårene for støtte NAV-dama
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Tusen takk for svar! Jeg glemte å fortelle deg at jeg er gift:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå