Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Han er ett år og begynner å bli langhåret. Jeg synes det er blodharry med langt hår på små gutter, så han skal klippes - koste hva det koste vil! Hvordan gjør dere andre det, går dere til frisør, klipper selv?? Kan ikke helt se for meg at han er så enkel å få til å sitte stille i en frisørstol heller...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Ååå nei, det er så vakkert med langt hår på smågutter. De ser ut som små botticelli-engler. Det som er harry er å barbere småguttene helt fordi det er enkelt.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 harry eller ikke... de er ganske søte med barbert hår synes jeg Trenger jo ikke være korteste lengden da, men når du barberer så kan du ta litt her og der til alt er tatt, ettersom hvordan han sitter
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Her var han rundt året første gang hos frisør. Nå er han 5 og jeg har aldri klippet selv, og har ikke tenkt begynne med det. Rett og slett fordi jeg ikke kan det! Så her er vi hos frisøren med jevne mellomrom.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Klipper selv. På vinteren med saks, på sommeren med maskin...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Mine blir klippet hos frisøren. Minste er 15 måneder og har vært hos frisøren tre ganger.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Jeg klipper selv, men han har krøller, så evt. skjevheter blir godt kamuflert av det viltre håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå