baremeg.. Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Tok en el test for morro skyld på morgenen i dag og den så veldig positiv ut. Men det er jo en uke siden jeg ifølge el testene fra billigtester hadde eggløsning, så det er altså en uke til ikm.. Noen som har opplevd dette eller er det bare jeg som er rar som driver og tester midt mellom el og ikm hehe
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 El- testene viser bare at kroppen prøver å slippe egget, ikke at du nødvendigvis har el. For å få bekreftet det må du tempe. Det som kan ha skjedd er at kroppen ikke slapp egget forrige uke, og prøver igjen nå. Om du har el nå vil ikm bli tilsvarende fremskyvd...
baremeg.. Skrevet 17. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2011 Takkk for svar. Det er bare det at jeg nå har hatt positiv eggløsningstest fra lørdag og til og med igår tirsdag, har ikke testet idag ennå. Har ikm i slutten av denne uka. Har prøvd å bli gravid i 8 mnd nå og eggløsning og mens har kommet akkurat til tida hver mnd så derfor jeg syntes dette er litt rart Hadde håpet det betyr at jeg er gravid, men det får jeg jo vite senere i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå