Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Åååå....!!!! Blir sprø snart:-( Har prøvd å ta opp med mannen ex antall ganger at jeg ikke er helt fornøyd. Handler ikke om noe annet enn at litt vorspiel hadde vert greit for min del. De gangene vi har det kommer han FØR vi rekker å ha samleie. Og de gangene vi har samleie kommer han iløpet av 20 sekund. Begynner å bli frustrerende! Var ikke like ille før, så skjønner det sitter mellom ørene. Kritiserer han aldri, men føler etterhvert at vi har et ikke eksisterende sexliv. Trist...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Det finnes enkle øvelser han kan gjøre for å styrke muskulaturen som kontrollerer ejakulasjonen: http://www.askmen.com/dating/love_tip_60/67_love_tip.html
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Hva med å kjøre på med en ny runde etter hans første orgasme? da må det jo ta lengre tid før et går for han neste gang...eller?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 De fleste menn kan ikke ha flere runder. De blir ømme og overfølsomme etter orgasme, og trenger en pause før de kan ha mer sex. De fleste trenger minst en times pause; noen kan trenge dager.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Skaff deg en dildo og gi han beskjed om å gjøre noe det:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Hvor ofte har dere sex? Hvis det går litt lenge i mellom kan det kansje hjelpe på å trappe opp litt aktiviteten. I tillegg så bør han trene på å holde igjen, det er faktisk mulig. Eventuelt ta seg en prat med fastlegen, det er hjelp å få for fortidlig sædavgang.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Vi har pleid å ha sex 2-3 ganger i uken. En liten down periode nå. Mye jobb og unger som har vert våkne om natten. Har faktisk skaffet meg dildo;-) Han virker ikke så interessert i gjøre noe meddet dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå