Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Noen her som har hatt våkennatt og som ikke kan legge seg litt på dagen? Jeg har vært bortskjemt med at jeg har vært våken på natten hvis det trengs, men at jeg da kan sove litt på dagen mens mannen min tar unga. Men i natt blir det helt garantert en våkennatt så jeg gidder ikke legge meg engang, men i morgen så kan jeg ikke legge meg i det hele tatt da mannen skal bort. Og han kan ikke avlyse det. Hvordan klarer dere da og holde dere våkne og i humør hele dagen? Tips mottas med takk.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Kaffe, kaffe og mer kaffe. Så flater jeg ut med ungen når hun er i seng. Nå er jeg såpass heldig at ungen min liker å se på tv så jeg kan ha med laptopen i senga, sette på en dvd og ligger og slumrer mens ungen ligger ved siden av og ser film. Når det gjelder humøret så teller jeg til 100 istedenfor 10 og minner meg selv på at ungen ikke kan noe for at jeg er trøtt og har vært våken hele natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå