Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 på alle ulike måter. Vi har ganske stor familie. men har ikke stort budsjett (sikkert skrivefeil)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Budsjett er helt riktig det. Lurer i grunnen veldig på dette selv. Omtrent hvor mye penger tenker du å bruke? Og hvor mange gjester? Hvis du vil ha billig brudekjole (og ikke har problemer med å kjøpe på nett) kan jeg anbefale lightinthebox.com. Der kan du også få skreddersydd kjolen etter dine mål. Billig og bra. Tror vi satser på buffet/koldtbord og lager maten selv. Har rett og slett ikke penger til noe annet.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 er det mulig å ha en grei feiring for 20-30 tusen? Familie m/forlover 30 stk. andre gjester 30-50 Ser for meg å gifte meg i rådhuset, spise middag med foreldre og forlovere. Så kan søsken lage til festen. der skal vi spise kaker og smørbrød eller enkelt koldtbord. -(enkel mat for de sultne) og feste. (ikke åpen bar) vi har vært sammen i 14 år, siden vi var 16 år. har to barn. flyttet hjemmefra når jeg var 16, så pappa skal ikke gi meg bort i kirka. ikke vil jeg ha fotograf bilder heller. mens jeg skriver dette, hører jeg for en gørr kjedelig brud jeg er. Har vært forlover 3 ganger, så tror det er derfor jeg har mistet lysten på tradisjonelt bryllup. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå