Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #26 Skrevet 13. august 2011 Ja skal gjøre som dere sier.Jeg håper virkelig at han blir like frustrert av det og gal etter meg som jeg har vært etter han....Han hadde hatt godt av å smake sin egen medisin....må nesten ta meg ett glass vann bare ved tanken på han,ble så tørr i halsen hark..hark...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #27 Skrevet 14. august 2011 Nå har det gått nok en dag jeg har vært flink og ikke sendt sms,og han har ikke gitt lyd fra seg ( men jeg skal ikke sprekke....skal aldri mer løpe etter noen,men det er litt rart når jeg er vant til å ha daglig kontakt.... Når tror dere jeg hører noe fra han da ?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #28 Skrevet 14. august 2011 Er han i et forhold???? Da har du svaret!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #29 Skrevet 15. august 2011 Jeg lurte bare på når jeg dere trodde jeg ville høre fra han igjen.....det er uansett bare han som sitter med svaret.Men han må jo like meg,ellers hadde han ikke kommet tilbake igjen og igjen.Han bor jo ett lite stykke unna også.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2011 #30 Skrevet 21. august 2011 Da var det over.....Han fikk vridd det til at det var min egen feil,men det får bare være.Han snodde seg ut av det med å vise mindre og mindre interesse. Sårt men likevel en lettelse på en måte også.No more drama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå