Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Når spiser de? Sliter litt med å få det siste måltidet til å passe inn til legging. For hvordan måltidsrytmen blir avhenger av når hun spiser på natt og morgen. Men, hun legger seg 19.30, så må få det til å passe inn slik at hun er sulten da, men ikke at det har gått hverken for kort eller for lang tid siden sist måltid. Hvordan gjør dere det? Og hvor mange måltider får de pr døgn? Min får mme.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg ammer 6 gang pr døgn. får vær 3 time på dag. Legger seg ca 22.00 å får mat ca 4 på natt.. Har ikke mulighet til å få lagt hun så tidlig jeg for da blir d våken natt på meg. men kansje annet me mme.
Melkekartong Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Jenta mi er 3 1/2 mnd og får mme. Vi står opp ca. kl. 8 og spiser. Så spiser hun ca. kl 11, 15, 18 og 21. Dette er bare ca. tider, noen ganger kan tidene forskyves ettersom hva vi gjør (feks kan det gå lenger tid mellom om vi er ute på lang trilletur) Hun har ingen fast leggetid, men legger seg mellom 21 - 23 som regel. Hun spiser alltid 5 flasker per dag, og sover hele natten. (ca 22 - 8) Hun spiser mellom 140-240 per måltid
smarthe Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Mi snuppe er nøyaktig 3, 5 mnd og får mme. Hun drikker ca 100-165 ml i 05-06 tiden, 08-09 tiden, 11-12 tiden, 14-15 tiden og 17-18 tiden, dette måltidet kan bli veldig tett på det neste før leggetid kl 20, men vi stresser ikke med å "time" det. uansett når hun spiser på ettermiddagen gir vi henne en "påtår" rett før leggetid om hun er sulten eller ikke, noen ganger spiser hun godt, andre ganger lite, alt etter hvor mye hun trenger. Vi har i tillegg begynt med velling i små tilvenningsporsjoner før leggetid, tynn grøt som er beregnet fra 4 mnd for vi syns hun drikker litt lite per måltid. Men hun sover ikke rundt enda av den grunn. gleder meg til vi slipper nattmåltidet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå