Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Min mor mener det er så utrolig synd på min datter hele tiden. De siste årene har hun hatt 1 bursdag hos meg, 1 hos faren sin og 1 sammen med venniner. Det blir veldig mye bursdager , så jeg tenkte at dette året får hun 1 familie-bursdag og det kommer ann på i hvilken hustand hun er på bursdagen sin. Og tillegg 1 med sin venner. Men problemet er at hos far har hun feiret med sin lillesøster og det er helt forferdelig for moren min. "Tenk at hun må dele dagen sin!" Er det synd på henne?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Ja, det er synd på henne som ikke får feire en bursdag og kun en bursdag sammen med mamma og pappa. Selv om dere ikke er sammen så kan dere vel feire jenta sin bursdag sammen? At dere skal feire en bursdag hver høres fjottete og tullete ut. Så det å feire en gang der hun er høres ut som en god idè. Min datter har en bursdag og den feires den dagen hun fyller år.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Jeg syns ikke synd på henne om hun må dele litt med lillesøster, men det kommer litt ann på barna og hvordan dere løser dette. Min datter har bursdag samme dag som en oldemor og det var krise for henne når hun var mindre om noen gratulerte oldemor med dagen og itilegg at hun fikk gaver også. Men plutselig var det helt greit og vi lager nå selskap for begge to. Oldemoren er i min ex-manns familie men vi feirer sammen alle sammen. Vi syns det holder med voksenselskap og barneselskap. Og hele familien trives sammen uansett hvem deler av familien vi er.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Ikke vet jeg. Jeg hadde tre bursdager selv da foreldrene mine var sammen jeg. Årsaken var helt enkelt at pappa har stor familie, og det var ikke plass til alle disse pluss mammas flokk. Familien til pappa er busy-busy og derfor så jeg dem ikke så ofte. Da var det naturlig å ha flere feiringer. Personlig hadde det blitt fryktelig trist hvis jeg ikke fikk feire med alle i familien når jeg hadde bursdag.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Synes ikke synd på henne. Min sønn har det på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå