Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Var på en Rema 1000 butikk i går. Der lå det noen fleece dresser til barn i en handlevogn. Selvfølgelig uten pris. Sto en ansatt rett ved siden, en ung gutt på rundt tyve. Sa hei til han og spurte hva de kostet. Fikk et surt svar tilbake om at de skulle være priset. Da sa jeg at det var de ikke og at jeg hadde kikket på alle. Da fikk jeg et enda surer svar om at han ikke kunne vite alle prisene på alle varene i butikken. Tror dere jeg kjøpte noe. Er så lei av butikker som er dårlig til å prise, lei av å løpe rundt hele butikken for å finne en ansatt som kan hjelpe. Enda mer lei av gretne ansatte som er lei av at jeg er den ørtende kunden for dagen som spør om noe. Hvis det irriterer de, hvorfor ikke gjøre noe med det.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Mange som "glemmer" at de jobber i et service-yrke! Utrolig irriterende. Selvfølgelig kan alle ha en dårlig dag, vi er bare mennesker.. Men normal folkeskikk gjelder uansett!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Noen butikker er så leie av spørsmål om pris at de har satt opp egne maskiner der man kan scanne strekkodene og få vite prisene. Har sett det hos coop.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Det er jo kjempesmart, for jeg er utrolig lei av å lete etter ansatte å spørre og HI
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 De dressene koster 99 kroner settet. Har kjøpt en del av de settene:-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Er dressene gode? Synes de så veldig smale ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå