Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Hvit, tykk "utflod" og veldig stram lukt. Ikke rød, og ikke vondt. Normalt?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Kanskje bakteriefloraen er litt i ulage? Det skal vel ikke lukte så ille.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Nei, det kan da være urinveisinfeksjon på gang.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Ok, hun sier at det ikke er vondt å tisse, så jeg tenkte det var noe annet. Hun har vært småsyk den siste uka (feber, tett nese, hoste, ørebetennelse) og har gått på antibiotika. Hvis det har noe og si? hi
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Ja det kan ha noe å si. Se det an. Da jente her fikk uvi gikk det en del dager fra hun fikk utflod og litt lukt og til hun fik feber og vondt i tissen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Ser du i tillegg noe øyebetennelse, eller hvitt i munnen(trøske) eller noe annet? Kan være sopp eller annen infeksjon i slimhinner i kroppen, eller lokalt i skjeden. Gå til legen med det, for utflod skal ikke små barn ha. Det kommer først med pubertet og mens. Jenta mi hadde infeksjon i alle slimhinner i hele kroppen, men legen trodde først det kun var øyebetennelse. Vi hadde flere omganger med lokal behandling på øynene. Men så klart hjalp ikke det. Ikke ville første legen heller høre når jeg sa at jenta hadde utflod. Siste legen vi var til, hørte, og sa at vi måtte ha antibiotikakur oralt. Da forsvant alt sammen Hun var 2-3 år den gangen.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 antibiotika kan gi ubalanse i skjeden. Hvertfall hos voksne kvinner, så regner med det kan det for barn også.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #8 Skrevet 13. august 2011 Antibiotika hemmer immunforsvaret og da bryter det ofte frem soppinfeksjoner! Høres ut som det spør du meg! Ta henne med en tur til fastlegen du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå