Gå til innhold

barnepass av svigermor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ønsker ikke at sivger moren min skal passe barna våre. det fordi dama ikke er riktig. det skjer alltid veldig mange uhell når dama er rundt ungene. mister de i gulvet, banner, røyker, kan også drikke alkohol.

mamma passer gjerne ungene litt. er ikke ofte. men hender vi kan trenge barnevakt. mamma har passet barna kansje 2-5 ganger. og det på 3 år. ikke mye.

er det feil å kunn la mamma passe barna når jeg ikke føler meg trygg på svigermor rundt barna alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke latt en svigermor med så lite ansvarsfølelse passe mine barn.

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal det være feil?

Du kan jo ikke la en person du ikke stoler på passe barna dine?!

Skrevet

Det kalles å beskytte ungen sin. Her får heller ikke svigermor passe ungen vår, kun om det ikke er andre alternativ. Og hun er ikke så ille en gang.

Hun setter på bleien på ungen vår så stramt at han hyler av smerte, og når jeg tar av bleia er det et rødt "stramme" merke der, hun enser ikke dette med blanding av mme, og når vi gir henne en boks ferdig nan, så varmer hun den ikke, hun gir den som det er. Starter gutten å gråte, så legger hun han i vognen og lar han ligge som "straff" for "dårlig oppførsel". Han er 5 månder, hun har passet han 2 ganger.

Det er skremende at hun har hatt barn selv!

Nei, men setter ikke ungen(e) sine hos noen man ikke klarer å stole på.

Skrevet

Hvis det stemmer alt du ramser opp om svigermor, så ville jeg ikke latt henne passe barna.

Men, synes det er så utrolig mange her inne på dib som ikke lar svigermor - men kun sin egen mor - få lov å passe, ta på, holde, kose med barna...

....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...