Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Jeg skal operere til mandag, og så har jeg klart å bli forkjøla. Jeg begynte i går på jobb. Har ikke hatt feber, men får noen hetetokter innimellom, er slapp, tett i nesa og sår i halsen, så ikke noe voldsomme greier. Så lurer jeg på om jeg har noen sjanse til å bli frisk til mandag. Skal i narkose, og da må man være i form. Det er lenge siden jeg har vært syk, eller tenkt over hvor lenge det har vart, så da lurer jeg på om noen vet om det er mulighet for at jeg er i grei form til mandag?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Da datteren min skulle operere i narkose, så gjorde de dette selv om hun var litt forkjølet. Hun var nesetett og snørrete, men så lenge hun ikke hadde hoste, så var det ikke noe problem å operere i narkose. Hun skulle fjerne mandler og polypper.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Ok. Det ble jeg glad for å høre! Jeg hoster ikke. Tok nettopp temperaturen, og den ligger bare på 37,6, så jeg kan ikke skjønne at det her skal vare så lenge heller. Får holde meg under dyna, og ta en telefon til sykehuset i morgen for å høre hvordan rutiner de har på lette forkjølelser. Er bare redd for at operasjonen blir utsatt, men da blir den jo eventuelt det av en grunn, samme hvor kjedelig det er for meg... Takk for svar. Satser på operasjon til mandag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå