Gå til innhold

Andre som har født under fullmånen denne helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riene mine startet i natt kl 1. Jeg lå på sofaen hjemme med uregelmessige rier og beundret månen.

Kl 07 dro jeg til Føden, og da hadde jeg jammen meg 6 cm åpning. Fikk epidural, selv om jeg sikkert hadde klart meg uten. Men jeg tok ingen sjans.

Kl 11.15 hadde jeg full åpning, og kl 11.30 var jenta ute!

Hadde det jeg vil kalle en drømmefødsel!!

Ligger nå på barsel og er sliten fordi jeg ikke har sovet i natt. Barsel er rett og slett helvete, aldri fred og ro å få! Så i morgen drar jeg hjem hvis jeg får lov! :-)

Da er det bare å ta livet fatt som trebarnsmor.

Hadde termin 19. august, og er bare glad for at det er overstått!

*Sender alle dere fødeklare masse fødestøv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!

Blir rent misunnelig på at alle føder før meg, Men snart snart må det vel bli min tur?? Månen er full i kveld.

Ps jeg tittet også på månen i natt, uten at det hjalp. 7 dager på overtid nå...

Kos dere masse med prinsessen :)

Skrevet

Oj, 7 dager på overtid! Håper det blir din tur snart! Var ikke meningen å snike i køen... ;-)

Lykke til med fødsel og alt! :-)

Skrevet

Jeg hadde termin for to dager siden og har ikke født men jeg hadde masse smårier igår kveld. Ja ja. Hadde aldri trodd jeg skulle gå overtid med nummer to.

Skrevet

Kunne gjerne ønsket å fått baby i kveld ved fullmåne men ser ikke slik ut akkurat nå. Har menstermin i dag, og UL termin var i går. Hadde ikke trodd jeg skulle gå over men det ser sånn ut nå ja. Huff, syns det er vanskelig å vente og fått beskjed av legen min at Ullevål ikke tar noen inn til overtidskontroll før det har gått 10 dager. Trodde reglene var endret men der tok jeg feil gitt. Ber bare om at jeg slipper å gå så lenge over.

Gratulerer til deg happy girl:)

Skrevet

Gratulerer Happygirl! Jeg fødte samtidig med deg:) Her startet også riene i natt. Men tok seg ikke opp før på morgenkvisten. Veslefrøkna var ute kl 11.20. Hadde termin i dag:) Er så heldig å ha et tremannsrom for meg selv (enn så lenge), så skal nyte litt rolig tid her før det blir å dra hjem til to stolte storesøsken:) Lykke til alle dere som fortsatt venter!

Skrevet

Gratulerer så mye!

Var selv inn på føden en tur igår kveld,men ble hjemsendt! :// Nå er det kun 2 dager til termin!

Hun kommer vel når hun er klar :)

Kos dere masse! Heldige som er i mål!! :D

Skrevet

Gratulerer Happy girl! og ljuba! :)

Skrevet

Hei ble lille gutt født 13 august 03.45. Startet fødselen kl 18.00 og han var fast bestemt på at han ikke skulle komme noen timer før termin 13 august. Nå har vi vært på familierom siden han ble født og håper vi får dratt hjem idag.

Så nå er vi stolte foreldre til vårt første barn.

*sender fødestøv*

Skrevet

Grattis til Happy girl, Ljuba og LilleBøllefrø! :) Å må dere kose dere masse masse masse med knøttene deres. Ü

Skrevet

Ja, jeg har også født denne fullmånehelga:-) lørdagsmorgen kom han til verden etter at vannet gikk halv tolv på fredag. Deilig å være ferdig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...