Gå til innhold

noe stikker ut i skjeden min.. I uke 39.... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg veldig hoven nedentil lenge, men i dusjen idag kjente jeg at noe stakk ut rett oppi skjedehullet. Som en tapp. Fikk litt panikk, og speilte meg etterpå. det er en tapp som er der. Er det livmortappen som har seget ned? Er det livmorfremfall eller er det pga babyen som presser..? Har det med modenhet å gjøre, kan jeg se på den tappen om det er begynt å modnes? Uff fikk litt hetta på at hele underlivet mitt er ødelagt... :-( Har tatt knipeøvelser(ikke så flink som jeg burde vært kanskje..)

Hodet til babyen er festet, og jeg har mye nedpress og kynnere(om det har noe å si for denne tappen.. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er d en tapp eller en klump? Er den på ene siden eller midt på?

Skrevet

Må innrømme at jeg fikk såpass hetta at jeg speilte meg ikke lenge og studerte. Men det jeg "tørte" å se etter, så var det som en tapp midt i..

HI

Skrevet

Hvorfor ringer du ikke føden, istedenfor å sitte på bim?!

Skrevet

Fordi jeg ikke tror at det er barnet som er på vei ut, men tenker mer på at ting har seget ned lengre enn det evnt skal! Og jeg har ikke lyst å bli tafset oppi mer enn nødvendig, da jeg sliter med masse kynnere fra før. Fødestuen her jeg bor åpner heller ikke før mandag.. (de har vakt og sånn da)

Så derfor sitter jeg på BIM og spør først! Er vel det som er så kjekt med dette forumet?? Hadde jeg følt barnet var på vei ut, eller andre alvorlige ting hadde jeg selvfølgelig ringt føden først!

HI

Skrevet

Fordi om det ikke er ungen som er på vei ut, så kan det jo hende det er noe "galt" som burde vært undersøkt. Er derfor jeg lurer. Og her inne på anonymforumet kan det komme mye rart, fra mange hold, mens få av oss egentlig har peiling på hva det kan være, men føler for å svare likevel. Er bedre å forhøre seg med sakyndige, fremfor å spøre på et forum hvor hvertfall 50% ikke har peiling på hva det kan være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...