Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Mitt er ticket to ride. Noen som har spilt det? Det er kjempebra!!! Anbefales
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Risk! Ticket to ride er også kjempebra! :-) Men Risk er definitivt favoritten..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Cluedo. Dessverre er det aldri noen som vil spille det med meg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Carcassone... fantastisk morsomt spill, som også funker bra med bare to spillere!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 TP og Gruble er vel favorittene. Cranium kan være utrolig morsomt med de rette personene, og helst litt alkohol innabords. Og Fantasi, gjerne med miming med litt alkohol innabords.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 Alias og Fauna Kjempemorsomme spill som man kan spille både sammen med litt store barn, og sammen med voksne, anbefales absolutt! Alias skal man forklare et ord til den andre uten å bruke ordet, god læring for barna (og for de voksne!) og veldig moro utover kvelden
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #8 Skrevet 13. august 2011 Har spilt det, morsomt spill.. Her er favoritten monopol og settlers. Lenge siden jeg har spilt noe nå da, blir liksom glemt bort.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #9 Skrevet 13. august 2011 Maurtua, men tror ikke det selges lengre. Dessuten bør man være fire spillere
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #13 Skrevet 13. august 2011 Jeg liker best Scrabble, gubben Risk og datteren vår Fantasi.. Så vi deler på å spille favorittene! Jeg liker Trivial Pursuit også, men ingen andre som vil spille det, så det er brukt kun en gang.. :/
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #14 Skrevet 13. august 2011 Mistenkt er spillet som rager høyest for meg. Flukten fra Atlantis er også i tet. To av ungene skal bare spille Ludo, men de kan til nøds spille stigespill som avveksling når jeg er lei av ørten runder med ludo etterhverandre. Alle ungene syns Skrik er gøy, men det er gøyest når vi er mange. Min mann liker kinasjakk, ene ungen gjør også det men ikke like hekta som faren. Han spiller det alltid med moren sin om han er på besøk eller hun her. Jeg syns nemlig det er kjempe kjedelig, så jeg gidder ikke spille med han. (jeg ble truet av min søster til å spille det om og om igjen når jeg var mindre, så nå spiller jeg det ikke nesten på trass)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå