Gå til innhold

Synes det er her er litt trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert halvparten av innleggene her inne handler om mulig utro partnere, partnere som flørter med andre på nett eller tlf. Noen har partnere som er fysisk utro eller er det selv mot sin partner. Det er kvinner her som går etter gifte menn og skryter av hvor lett bytte de er. Også er det de som innleder et forhold til en tilsynelatende grei fyr men som viser seg etterhvert at han enten gift eller holder på med flere samtidig.

Jeg kan sikkert forsette i det uendelige og det er ganske deprimerende å lese. Man mister jo nesten troen på kjærligheten, og troen på at det fortsatt finnes ærlige folk som hverken ønsker å ødelegge sin egen eller andres familie. Trist å lese at folk er villige til å risikere så mye for så lite. Og ja jeg vet at det finnes forskjellige grunner til at folk handler som de gjør, og ikke alle er like, men det er nesten skremmende å lese her inne om hvor mange drittsekker med lav moral som finnes der ute, og alle disse kommer kun fram gjennom dib.. Hvordan ser statistikken da ut på landsbasis?

Har selv vært i forhold der partner har vært utro så jeg vet hvor uendelig vondt det gjør, men tiden leger (nesten) alle sår og er nå i et forhold hvor jeg er lykkelig og jeg stoler på min samboer. Man har ingen garantier, spesielt når det gjelder forhold, men jeg velger å stole på ham. Men det blir jo også feil ifølge mange her inne. For gud forby at man skal stole på sin partner, da blir man kalt naiv og blåøyd, for så å høre alle menn (og kvinner forsåvidt) er jo utro, og jeg må ikke tro at min er noe annerledes..

Og sier man at man er sikker på at partner ikke har vært/er utro, at man har en ærlig mann osv, ja da er man ihverfall blind, for dib-damene kjenner jo min partner bedre enn jeg selv gjør.

Det stikker inni meg når jeg leser historie etter historie her inne, for jeg føler med de det rammer og ja det er rett og slett trist, Ville ikke noe spesielt med innlegget bare lufte litt. Tror kanskje jeg skal ta en pause fra dib, og heller komme tilbake når vi skal ha nr 3, og kun holde meg på trimester-forumene :) Og ja jeg vet det er ingen som tvinger meg å være her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Glad jeg og mannen min er til å stole på!

Skrevet

Jeg synes helt motsatt,jeg.. jeg liker å lese om andres mislykkede liv,da blir mitt eget straks så mye bedre. Når jeg synes gubben er en bæsj bare jeg logger meg på her og leser om alle skrotingene som finnes rundt omkring og takker min skaper for at min er både husren og hyggelig. Og antageligvis er han trofast også, han har ikke tid til annet..

Skrevet

Ja man kan kanskje trøste seg med at andre har det verre og man selv har det ganske bra. Man kan takke for det man har, men det blir feil å velte seg i andres sorg om du vil.

HI

Skrevet

Å velge å stole på gjør en ikke naiv eller dum, men smart(og viser selvsikkerhet, faktisk) ;) En velger å tro det beste om et annet menneske, og hva gjør det så lenge en ikke har bevis for det motsatte? En blir roligere, mindre mistenksom og gladere av å velge å stole på noen. Og det igjen gjør forholdet bedre generelt.

Om en går rundt å er mistroisk hele tiden, så er en selv på god vei til å ødelegge for seg selv og forholdet.

Jeg har vært singel lenge, og opplevd, sett og hørt så mye at egentlig skulle jeg ikke kunne stole på noen igjen. Men jeg VELGER å stole på at kjæresten min vil være bare med meg ;) Det er mitt valg, og har egentlig ikke med han å gjøre. Jeg stoler på at jeg klarer meg supert OM det ikke skulle vare, og da koster det ikke så mye å stole på han nå :)

Skrevet

Jeg synes det er trist at folk gidder å være sammen en de ikke kan stole på og en som er søppel.

Mannen min er på fest i dette øyeblikk og koser seg :) Kan hende jeg tar en tur innom senere i kveld, men det er ikke fordi jeg ikke stoler på han. Det er fordi han som har festen omtrent bor vi hos :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...