Gå til innhold

Hodepine dagen lang...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har slitt med hodepine i halvannen måned nå, og begynner å bli ganske så lei.. Til tider er det så ille at det kjennes ut som om at jeg har vært på storfylla dagen før... Ble sykemeldt fra jobb en uke, men tror ikke det vil hjelpe noe, så jeg ser for meg at den vil bli forlenget...

Er det noen av dere som sliter med det samme? Noen tips for hvordan man kan bli kvitt hodepina uten å måtte spise paracet. Vil helst unngå å ta så mye medisiner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg sliter akkuratt med det samme. Har veldig vondt i hode hele tiden nesten. er UTROLIG slitsomt. Det finnes vel ikke noe spesiell kur mot det. Jeg Prøver å unngå å spise paracet så mye selv,så går mange dager med intens hodepine,så tar jeg en pille etter noen dager.. Hormonene som er på topp ihvertfall!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det sånn nå lenge. Her sitter det spesielt i panna og over øynene. Legen mente det kunne være bihule og ga meg en kur, men den kutta jeg ut da jeg så at den ikke er anbefalt for gravide :/

 

Nå går jeg til akupunktur og det hjelper litt. Har ikke hatt det så hyppig etter jeg begynte der.

Den beste medisinen her er en kopp kaffe :) Hjelper faktisk vel så bra som paracet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...