Gå til innhold

trenger råd..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid.. Kjæresten vil ikke ha barn, vi har begge barn fra før.

Jeg er 7 uker på vei og sliter veldig med tanken på abort selvom tanken har vært der før jeg ble gravid (ny jobb).. Jeg føler meg helt rådvill og løper snart med hodet først inn i veggen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min ville ikke ha barn i det hele tatt. Nå er det 2 mnd til termin og han snakker allerede om flere barn :P

Og når jeg fant ut at jeg var gravid hadde jeg jobba på nye jobben min nøyaktig 1 uke :P

Skrevet

Ja en sier jo at en alltid får alt til å fungere, men han har 2 fra før og vil ikke at jeg skal beholde den jeg går med nå for han vil bare ha de to han har.

Jeg har en fra før og tenker mer og mer på at jeg vil gi en lille søster eller lillebror til denne..

Skrevet

Bedre å beholde og elske barnet enn å ta abort og angre som en gal. Mannen min ville ha abort først og jeg har aldri følt meg så jævlig

Skrevet

Vil det funger om du tok abort ? Lite sandynligt tror jeg.

Skrevet

Jeg vet innerst inne at jeg vil angre som en gal, men føler at jeg svikter han om jeg ikke gjør det.. Jeg vet ikke hvordan jeg ville klare å få sagt at jeg vil beholde barnet..

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...