Gå til innhold

Er det vanlige at man ser opp til og er forelsket i mannen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det vanlig å komme inn i et hverdagens mønster hvor man bare er sammen, er lei av de samme historiene, sliter med å følge med på historier eller le av vitser, ikke syns at vedkommede er spesielt attraktiv?

Syns det er litt trist, men slik er det faktisk for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm ... For meg er det hvertfall vanlig.

Vi har vært sammen noen år nå og er gift og jeg er fortsatt super forelska!

Hver kveld koser vi, hver morgen koser vi før vi må stå opp. Vi ler fortsatt av hverandre, forteller samme historie om og om igjen ler vi etterpå osv. så jeg forguder mannen min og han (tror jeg) forguder meg.

MEN! Jeg skal ikke si at vi aldri krangler for det gjør vi og enkelte dager er alt bare et mønster, men vi er fortsatt forelska :)

Skrevet

Etter 11 år er jeg fortsatt veldig forelsket i mannen min:)

Men selvfølgelig har vi kommet inn i et hverdagsmønster! det er imidlertid ikke ensbetydende med at vi ikke lenger er forelsket:)

Skrevet

Kanskje slaget er tapt for oss? Skremmende tanke.

HI

Skrevet

Det er litt opp og ned med oss, alt etter periode. Nå har vi en periode der vi ikke får nok av hverandre, står jeg å holder på med noe så kommer han smygende bak, tar rundt meg, kysser meg i nakken, stryker på meg, kansje trekke meg tett inntil så jeg virkelig kjenner at han har lyst på meg. Hender vi da sniker oss på badet eller soverommet for en kjapp en også da. Kjenner suget i magen når jeg vet han snart kommer hjem fra jobb, eller jeg selv er på vei hjem. Han sender søte sms med: Jeg elsker deg snuppa mi. Savner deg! Endelig snart ferdig på jobb kjære, kommer snart. Elsker deg! Kommer du snart hjem min kjære elskede?

Han forteller hele tiden hvor deilig jeg er, hvor stolt han er av meg osv, og jeg forteller ham også hvor mye jeg setter pris på ham, hvor kjekk han er og at han er drømme mannen min.

Ja, ser kansje voldsomt ut, men sånn er det for oss for tiden. Å herlighet så deilig det er!

Vi er gift og har vært sammen i 7år.

Skrevet

Men, vi kan også krangle og være uenige om ting, eller ha perioder som er litt tøffe, men elsker hverandre uansett. de tyngre periodene er heldigvis mer skjeldne, tror også vi er over verste småbarnskneika nå.

AN: 18.24

Skrevet

Her er det helt ræva. Har ikke rørt hverandre på ett år. Jeg føler ikke en dritt, og det bruser i hele kroppen min når jeg ser spreke menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...