Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #26 Skrevet 13. august 2011 Jeg ødelagt din familie? Jeg hadde vel ikke vært alene om det. Om dere gir mannfolkene deres sex, så holder de seg vel stort sett der.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #27 Skrevet 13. august 2011 Ja, selvfølgelig... hun OG mannen min! Han hadde jeg grisebanket, tatt ifra det jeg kunne av materielle goder, krevd masse bidrag (han har skyhøy lønn i forhold til meg) og gjort livet hans surt en periode. MEN.... barna skulle vært skånet! Ikke et vondt ord fra min munn så lenge de har hørt det (regner ikke med at de har fått hørt det på bygda heller, det er de for små til...) Kjenner bare jeg blir så UTROLIG provosert av deg, HI! Jeg har også gjort noen dumheter opp gjennom tiden, men jeg har ALDRI ligget med en gift mann. Såpass selvrespekt har jeg, jeg har ikke villet nedverdiget meg såpass... selv om det er forbuden frukt, så er det slanger i paradis også.... Nå skal jeg inn på denne linken igjen! 18:08
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #28 Skrevet 13. august 2011 Tenk den dagen du har ein mann og han gjør som deg. Kor kjekt du har det da.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #30 Skrevet 13. august 2011 Tror ikkje det 18:19. Hadde ikkje du SKREVA så hadde det ikkje sjedd.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #31 Skrevet 13. august 2011 Så spennende! Jeg har sex med en gift mann rett som det er - også i hans kones seng
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #32 Skrevet 13. august 2011 Det gjorde jeg også.. Men vent nå litt, det var min egen mann ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #33 Skrevet 13. august 2011 Så kjedelig å måtte være andrevalget hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #35 Skrevet 13. august 2011 Man er ikke andre valget når man velger dette selv da.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #36 Skrevet 13. august 2011 Så trist liv du må ha som må bruke andre mennesker for å føle deg bra.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #37 Skrevet 13. august 2011 Kult!! Det gjorde jeg to ganger for 3 år siden. De var vel ikke gift, men samboere og hadde to barn sammen. Hadde deilig sex med han. Ikke hjemme hos han, men hos meg. Gjør det igjen om jeg får sjansen...og gifte/samboende menn er jammen meg ikke vanskelig å be heller, da.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #38 Skrevet 13. august 2011 Gifte menn blir helt ville tvert de er ute på byen. Er så digg å flørte med de. De blir helt på styr, deilig.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #39 Skrevet 13. august 2011 Kjør på! En dag kommer det å biter dere i ræven. Og hadde min mann vært så forbanna respektløs at han gadd å knulle en dum tøs for å få tilfredstillt et behov, så er han ikke verdt å samle på. ( og det tyder vel gjerne på at forholdet til han og kona ikke er så veldig bra heller??) Men som sakt, pass deg. Tviler på det er så kult og spennende den dagen dere blir ferska og kona setter sin vrede mot deg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #40 Skrevet 13. august 2011 Ja, ohhhhh, hva får kona gjort meg? Gitt meg juling? Hehe.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #41 Skrevet 13. august 2011 Jeg har gjort det selv også, men er ikke videre stolt av det akkurat. Ville ikke hat det på samvittigheen at han miset familien sin. Til mitt forsvar visste jeg ikke t han var gift. Så det sier vel i bunn og grunn mer om han enn meg. Makan til møkkamann. og jeg chatter en del på eros, fy fader så jævla mange menn det er der som både chatter og treffer folk bak ryggen. Få opp øya, kan du være sikkert på at din mann ikke er utro?? Om denne tråden er lagd for å provosere, burde dere skjønne at veldig mange menn ikke er det døyt bedre, så hvorfor skal jenter være det? som HI sier, det er jo han som har noe å tape.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #42 Skrevet 13. august 2011 Ville syns det var litt ekkelt å få hele "bakteriefloraen" til kona hans i fanget. Han er sikkert ikke avholdende hjemme. Interessant at det finnes personer helt uten moral, som villig bedrar sin neste. Men dette kan jo også være oppdiktet. Enten er det oppdiktet, eller så er det et produkt av nåtidas demoralisering.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #43 Skrevet 13. august 2011 Rart du kan være glad for dette HI, du ar vært en simpel, gift manns "knullehull", bare fordi han mener han ikke får nok av kona, og han eier ikke respekt for hverken deg eller kona, hadde han hatt respekt for kona, hadde han ikke vært utro, hadde han hatt det minste respekt for deg, så hadde han ikke tatt deg med til en seng han deler med ei annen, kan hende du har ligget på rygg oppå en sædflekk etter at de har hatt sex. Beklager hi, men synes nesten like synd i deg som kona her, du fikk en runde i ei seng han puler kona si også, for en bragd..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #44 Skrevet 13. august 2011 Jeg velger å tro at du rett å slett er litt dum. Empati for andre har du tydeligvis ikke. Jeg kunne aldri gjort det du gjør med viten og vilje, til tross for at jeg har gjort mye dumt jeg og. Men har aldri synes det er "spennende" å såre andre.....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #45 Skrevet 13. august 2011 Var det digg da? Han bør jo ha vært verdt det liksom... Ikke gru deg til å treffe dem, det som er litt morsomt er om du sørger for å snakke MASSE med kona hans. Se hvor stressa han blir da... thihi...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #46 Skrevet 13. august 2011 Vel, deg om det, men ikke lev på våset menna leverer om at de ikke får sex hjemme osv, eller at de har dårlige forhold. Det eneste det beviser er at menna har et stort ego, og tenker på seg selv, å få seg noe. Ingen bragd å få en mann til sengs. Men forstå at de lyver like mye til dere som til kona om de sier de ikke får seg noe...¨ de fleste utro menn har helt normale, gode forhold, og er utro rett og slett fordi de har muligheten til det.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #47 Skrevet 13. august 2011 Gjeeeeeeeeeesp.... Hi du er uintrs om du er troll eller ikke
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #48 Skrevet 13. august 2011 Det ser ikke ut som hun er så uinteressant ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå