Gå til innhold

Jeg lå med en gift mann sist helg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde du vært min mor hadde jeg ikke akkurat vært stolt. Og hva så om du ikke har noe å tape? SÅ JÆVLIG egoistisk du er! Tenk litt på kona og hans familie da. Voks opp! Slutt å oppføre deg som en fjortiss som er ute etter førstegangsknull!

Annonse

Virker på meg som du er stolt over dette?

Som du sier: han har kone og tre barn.... gjør det ikke noe med deg? Tanken på at du kanskje er med på å ødelegge en familie?

Jeg sier ikke at det bare er din feil, mannen er definitivt en drittsekk, som kun var ute etter et knull! Håper kona hans finner det ut, slik at hun får lynsjet han.... å kanskje tatt seg en prat med deg også?!

Hmmmm..... jeg skal i selskap til helga....... å jeg har svart belte i karate!

Neida, DU har ingenting å tape, men det har kona og barna hans. Det kan være 3 barn skal måtte vokse opp i to hjem bare fordi DU er ute etter et knull. Tenkt på det??

Det er lov å skru på empati-bryteren innimellom, hi. Damer som deg er en skam for oss andre damer.. Og du har to barn som skal lære av din moral... *grøss*

Annonse

Ok, HI.

Du er ei av de som ble bedratt og mannen stakk av med elskerinna, slik at du nå hevner deg på menn og deres koner i øst og vest, slik at du selv skal føle deg bedre?

Ja, ja. Håper du kommer over sviket og får reparert selvtilliten din snart, da.

Selvfølgelig har vi gjort tull oppigjennom årene, vi også, men da var vi sikkert så unge at hjernen ikke var ferdig utviklet engang. Når man blir voksen og setter barn til verden, så betyr det at vi skal gå foran som gode eksempler, HI.

Jeg er sammen med en som fortsatt er gift. Men skillsmissen er endelig om et par uker ;) Jeg er ikke grunnen til at de skilles.

Du er jo bare dum, du HI. Greit det er lett å finne gifte menn, men hvordan kan du ha respekt for dem, når de svikter sin kone? De er ikke mye å samle på, selv om du er singel. Der finnes de som ikke er i forhold, vet du.

Jeg har vært singel i mange år, og vet hvor lett det er å finne de som er gifte. Men jeg syns ikke noe om menn som holder på slik. De er litt dårlig kvalitet, kan du si.

Jeg er ingen sinnatagg, du. Jeg synes bare synd på deg, jeg. :)

Ikke er jeg naiv og ikke har jeg behov for å bruke en bundet mann for sex, men du kaller meg for "dumme krek"? Hehe, det var dagens!

Forsatt god bedring, HI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...