Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) hvor lenge mener dere baby kan sitte i manduca eller ergo bæresele? De sitter jo som en liten bøyd krøll... Merker også at min lille snupp helst vil ha hodet til ene siden i selen. Det påståes at man ikke bør la baby sitte mer enn 20 min i bb selen, hva er så mye bedre med ergo/manduca egentlig? Hvis man ikke skal sitte lenge i vippestol fordi ryggen ikke strekkes ut nok, hvorfor kan man da gå rundt med bæresele i lengre perioder? Jeg bare lurer:) i dag sovnet snuppa mi på 3 mnd i selen da vi gikk ute, *lykke*. men syntes det så så ubehagelig ut at jeg måtte legge henne i vogna etter fem min.

Så, hva mener, tror og vet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ergo carrier og har lest at babyen sitter ergonomisk riktig i den og kan derfor sitte der så lenge han/hun er fornøyd. Men har du nyfødtinnlegg inni? Min brukte det fram til rundt ca 4mnd og satt/sov veldig godt i den.

Skrevet

Nei, kjøpt ikke det, siden jenta mi er stor, 6,6 kg, og har blitt 3 mnd, så i butikken mente de det ikke var nødvendig..

Skrevet

Da er hun kanskje litt stor ja (min var nokså lik:)), men nyfødtinnlegget brukte jeg likevel til ca 4mnd. Hadde det fra han var nyfødt da. Men han satt veldig godt i det helt til han på en måte ble litt lengre og sterkere i ryggen og vi syns han ble for stor til det.

Har du strammet selene skikkelig, på siden og bak? Det kan også gjøre at hun ikke sitter så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...