Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Etter å ha prøvd i over tre år, med to tidlige spontanaborter, har jeg endelig blitt gravid!! Er ca åtte uker på vei, og har aldri kommet så langt før, utenom den gangen jeg fikk datteren vår for ti år siden! Krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen! Er dritnervøs hver gang jeg kjenner en liten stikk i magen, eller om det er blod papiret når jeg er på do, vil så gjerne holde en liten baby i armene om syv måneder!! *Bare et lite hjertesukk*
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 ååh gratulerer så mye med etterlengtet spire!! er selv 12 uker på mandag, har en sønn på 5 år fra før.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Gratulerer så mye;) Jeg er 10 uker på vei med min første. Har tatt to aborter tidligere, og tenkte at denne gangen når jeg virkelig vil får jeg det sikkert ikke til. Men det gikk heldigvis bra etter litt prøving:)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Magefølelsen min er god for deg. Lykke til med nurket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå