Gå til innhold

Hvor lenge varer den naturlige vektreduksjonen etter fødsel?


Triduana

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat slankespm, men regner med at dere som er innom her fulgte med på dette :) Jeg veide meg første dagen hjemme fra sykehuset, og har siden da gått ned 1 kilo om dagen. Det er 6 dager siden. Strålende fornøyd så langt siden jeg gikk opp 22 kg i svangerskapet, så jeg har nok å ta av. Men hvor lenge varer dette? Regner med det bare er en kort periode.Men det er jo strålende så lenge det varer, nå som jeg ikke akkurat kan trene ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, da er du heldig. Jeg la på med 25 kilo. 10 ble borte ved fødselen, men de siste 15 kiloene sitter beinhardt, så nå trener jeg hardt og kjører lavkarbo, og håper vekten har begynt å rikke seg når jeg hopper på vekten i morgen. Jeg ammer dessverre ikke så mulig vekten hadde gått fortere ned om jeg gjorde det...

 

Håper du er like heldig frem til du når målet ditt, da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk bare ned 4-5 kg ifm med fødselen, så mye av det som renner av nå er nok vann! Men amminga hjelper sikkert på. Derfor er jeg spent på hvor lenge det varer før det stopper helt opp. Siden jeg ammer kan jeg ikke akkurat gå over på noen slankekur når det stopper opp, og det er flere uker til det er greit å trene annet enn bekkenmusklatur. Men jeg har noen matvare intoleranser, blandt annet hvete og melkeprodukter. Så det blir ikke mye usunn mat i alle fall.

 

Lykke til med trening og kosthold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...