Gå til innhold

Ang endringer i sexlivet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er også jeg som skrev om erotikknett

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså... Bare det at du synes kyss på halsen er en så "plutselig forbedring" at du lurer på hvor han "tar det fra" vitner om at sexlivet ditt er av en litt annen type enn hva jeg er vant til. Det virker ikke egentlig som du er spesielt mottakelig for gode råd her, og at du forventet mer "kyss han på brystet og slikk han på brystvorta" enn "kle deg ut og bind han fast". Du som er så usikker på egen kropp burde jo egentlig seriøst vurdere å blindfolde han, for da slipper du å tenke på det. Dumt at du ikke drikker egentlig. Rødvin gjør underverker med hemninger. :P

Jeg er litt usikker på hvaslags råd du egentlig forventer her. Du tør åpenbart ikke å gjøre noe som er en millimeter utenfor komfortsonen din, og avviser blankt alle forslag. Ring en sexolog, HI.

Skrevet

Det har ikke slått deg at problemet med sexlivet deres er at du ALLTID er sånn som du har vært i denne tråden? Negativ til innspill, kritisk til eller redd for å prøve nye ting ...? Syns helt ærlig talt ikke det er så veldig "vilt" å gå fra et dølt sexliv til å hinte frampå om at du kunne tenke deg å bevege deg i nærheten av penisen hans med munnen din, eller ta intiativ til å massere ham, eller ha sex et litt uvanlig sted? Hva med å variere hvilke sex-stillinger dere bruker? Ta en god dusj sammen og kose med hverandre? Trekk for gardinene og ta en hyrdestund i sofaen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...