Gå til innhold

Ang endringer i sexlivet.

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i litt over 2 år nå, og samboeren min er veldig forutsigbar innen sex, både under forspillet og under "akten". Men i går kveld overrasket han meg, han kysset meg veldig mye på halsen (noe han aldri gjør ellers, pleier bare å "gå etter" brystene)

Er det andre som har opplevet plutserlig endring (forbeding) i sexlivet etter så lang tid med "samme gamle"? Og hvor tar de det fra? Hvordan skal jeg kunne gi noe nytt tilbake?! Vi er nok av de "gamle" innen dette, lite forspill og hurtig sex, før det blir en nattanuss og sove.

Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal klare å "gi tilbake", er ikke av de oppfinsomme i senga, og han liker ikke å prate om sex, så vet jo ikke hva han eventuelt liker.

Mistenker han ikke for utroskap, og dere trenger ikke hinte til det heller. Han jobber morgen og efta i fjøs, stinker kumøkk og kommer så fort han kan hjem til meg og ungen vår.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143474855-ang-endringer-i-sexlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøvde det i starten av forholdet vårt, og da nermest løp han bort fra meg. Han har en eks som har ødlagt mulighetene hans for å nyte dette, hun hadde vist ment/trodd at hun virkerlig skulle SUGE (som en støvsuger på full guffe) og hadde ikke dekket for tennene sine. Tror denne opplevelsen fra en av våre første "runder i høyet" har fått meg til å bli slik i tvil. Med eksen var jeg spontan i forhold til sex, men selvtillitten daler jo litt når kjæresten forter seg ut av rommet når man prøver no nytt sammen.

HI

Annonse

Hmm ... Da kan dere prøve noe nytt da.

En annen ting jeg gjorde var å ta på meg sexy kostyme og satt på kjøkkenbenken å venta på han når han kom hjem fra jobb. Hehe :P

(vaska benken godt etterpå og bor ikke der mer så er ikke farlig å spise hos oss. Haha :P)

Det er akurat det, jeg er ikke selvsikker nok til å bare, helt ut av det blå skulle binde for øynene hans og gjøre noe, og siden han ikke liker å snakke om sex, føler jeg det er vanskerlig å skulle foreslå noe. Vi har altid hatt type "gammeldags" sex, så han liker ikke noe som er litt keenky eller noe :-/ Kan si det slik at vi utfører to stillinger, og det er det. Har jo et bra sexliv på tross av det.. Vet bare ikke hvordan jeg skal svare/gjengjelde gårdagens overraskelse...

HI

Jøss. Syntes jeg hørtes veldig merkelig ut. Sikker på at det ikke var du som gjorde han redd da? Jeg mener, jeg har hatt noen menn mellom bena mine som ikke har hatt peiling på hva de drev med. Han ene sugde så jævlig på klitten min at jeg faktisk hadde blodsmak i kjeften. Men det betyr jo ikke at jeg aldri vil ha en mann der med tunga si igjen..Merkelig.

Jeg er forøvrig ikke hun over her som foreslo å suge mannen din

Tror ikke selvtillitten min strekker til kostymer ol.. Fikk barn for ca 6 mnd siden, og er fortsatt en del ekstra kg som "henger".. Tror slikt må vente til jeg er nede i rett kg/str igjen.

Mener ikke å være negativ, enda det kan virke slik, er bare så vanskerlig å skulle være/leke spontan for tiden, når man ikke er tilfreds med utseendet sitt. Samboeren prøver å roe meg, sier han synes jeg kler den kroppen jeg har nå, men jeg vet ikke helt...

HI

Vi har også som regel bare et par stillinger, men tar oss gjerne en tjapp en på sofaen.

Hvis du er litt sjenert, ta deg et par glass vin før han kommer hjem. Eller del ei flaske vi med han.

Det kan tenkes at han har masse tanker og fantasier men at han rett og slett ikke tørr å dele de med deg, at han er for sjenert.

Jeg har da ikke fått klager på teknikene mine fra andre menn jeg har sugd. Og har de vært noe å endre på, så har de gitt kort tilsvar om akurat det. Følger jo signalene til mennene, forstår jo hva de liker og ikke. Saken er at jeg rakk aldri å gjøre noe før han "løp" ifra meg, han så bare at jeg var på vei nedover på han, og da brå reiste han seg og gikk. Han fortalte selv om eksen, og at han etter henne ikke klarer tanken på å bli sugd, og jeg er ikke første kjæresten hans etter henne.

HI

Annonse

Ingen av oss drikker alkohol, så tror den slår dårlig til..

Får vel prøve å mane meg opp til å overraske han når han hopper i dusjen etter jobb i kveld eller noe.. Vet ikke jeg, føler meg litt teit når jeg prøver noe nytt med han, ikke at det skjer ofte, men likevel..

Høres nesten litt ut som meg og samboeren min det her.

Vi har forrutsigbar sex nesten hver gang. Enten så ligger jeg på rygg, eller så ligger han på rygg, så jeg henger meg med på tråden her jeg;)

Jeg er slik som deg, at jeg føler meg sjenert og er ikke glad i kroppen min.

Mannen min sier han er fornøyd med sexen, men jeg tror nok at de aller aller fleste men vil ha noen overraskelser selv om de ikke sier det.

JEg prøvde politi kostyme en gang, og jeg har aldri følt meg så dum og flau i hele mitt liv, men han syns det var super sexy. Men jeg tror ikke han mente det. Der kommer den dårlige selvtillitten min inn. Jeg tror rett og slett samboeren min ikke finner meg attraktiv. Men men..

Bilen hans er "hellig", hans lille baby nr 2 for å si det slik, foreslo det i fjord sommer, og han så på meg som om jeg hadde planer om å tenne på bilen hans.

Men kanskje en telttur, eller smiske med svoger om å få låne hytta hans.

HI

Unnskyld meg Hi, men her har du fått masse tips, men du kommer jo med unnskyldninger hele tiden når noen foreslår noe.

samboeren din kysset deg på halsen, noe han aldri har gjort tidligere. Som om det var noe kjempe stort (og det var det tydeligvis for deg så den er helt grei), men du har jo fått masse tips her som du feier under teppet.. Slikk litt på øreflippen hans, så er dere "skuls". Virker jo ikke som det er snakk om noe store greier du har tenkt å gjøre.

Dette har jeg klart å plukke opp fra alle tipsene:

Blowjob

Massasje (olje)

kostyme

kjapp en på sofaen

I bilen

Telttur

Mulig det er flere her, men disse er hva jeg kan huske i farten.

Vel, de fleste kommer med litt for "utfordrene, i forhold til det som er er normalen vår, blir litt ukomfertabelt, gå rett fra "gammeldags" til slikt som kostymer. Sofaen er litt or blottet i forhold til naboer (bor på kårboligen på gård, og de fleste kan se rett inn i stua vår.

Det er mer det at jeg føler meg "sperret" fra å gjøre noe nytt, fordi han avviste meg når det gjalt bj før, redd for at han skal avvise alt. Ting hadde vært lettere, hadde han ikke gjort det på den måten han gjorde. Men hadde også vært lettere om han kunne prate med meg om sex, men han blir ille til mote når jeg tar opp temaet, feier det av banen og ber om et annet samtale emne.

HI

Dere høres utrolig kjedelige ut begge to, ingen fantasi eller evne til å tenke hva som vil gi den andre nytelse.. Og etter to år..

Har vært sammen med gubben min i 16 år, og vi overrasker fortsatt hverandre seksuelt, ser noe på film, leser noe annet, og prøver det ut. Har sex litt rundt omkring i huset, ikke bare i sengen. Og joda, jeg har flere kilo for mye, men hallo, han elsker meg uansett om det henger litt her og bulker litt der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...