Gå til innhold

Føler meg ikke gravid..


Gjest April barn <3

Anbefalte innlegg

Gjest April barn <3

Alt er helt annerledes enn sist jeg gikk gravid, for tre år siden.

Da hadde jeg urinveisinfeksjoner fra dag 1, smerter i ryggen, dilla på masse usunn mat, kastet mye opp, svimmel osv osv..

Denne gangen kjenner jeg ikke den berømte gravid følelsen som mødre har, er ikke kvalm, ikke svimmel. Har kun vondt i korsryggen og menssmerter i perioder av dagen. Blir nesten litt nervøs for at det er noe galt, selv om jeg vet at svangerskap er forskjellige. Gleder meg til første kontroll om to uker. Flere som har få symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg ikke veldig gravid jeg heller.. Jeg er veldig trøtt, men det kan like gjerne pga lavkarbodietten min. Jeg har to barn fra før, og de to svangerskapene var som natt og dag, så ikke vær bekymret. Det er like vanlig å ha få symptomer, som mange symptomer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har veldi lite symptomer, sånn at jeg tror at noe må være galt???

Sist hadde jeg ekstremt kvalme, tidlig bekkenløsning, ondt i ryggen og magen. Formen min var helt sykt dårlig.... Kunne ikke dra på matbutikken før jeg var 8 mnd på vei... Spydde bare jeg tenkte på mat...:S Hører jo at folk sier at alle graviditeter er forskjellige, men fatter ikke at det er mulig å være gravid, og føle sååå lite som jeg gjør nå? Vet at den lille der inne er i livet, for jeg har hørt hjerteslag me bw, men kjenner jeg blir litt bekymra allikevell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - ingen symtomer enda foruten om litt "menssmerter". Var veldig kvalm sist og ønsker ikke det igjen - men rart hvordan man allikevel skulle ønske at man hadde litt mer symtomer - bare for å få en bekreftelse. Ja,ja.. jeg er bare i uke 6 enda, så regner med at det kan komme mer symtomer om noen uker... Er faktisk litt mer nervøs nå andre gang enn første... Så denne gangen kommer jeg til å booke en ekstra ultralyd i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt likt jeg og! Venter nr 2 og hadde masse symptomer med nr 1, men er kun trøtt nå.

Gleder meg også til første kontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...