Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Jeg fant nettopp et bruk kondompapir i lommen til mannen min. Vi pleier aldri å bruke kondom,men vi brukte det nå nettopp da vi skulle ha sex en andre omgang(hopper av i svingen). Men da han tok på dette var han jo allerede naken. Hvor stor er sannsynligheten for at han puttet det papiret i lommen? Han er absolutt ikke typen til å være utro,men nå ble jeg nesten litt skjelven...hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Spør han, da gjerne om han har noe han kunne tenkt seg å fortelle noe til deg.. Om han ikke sier noe så spør om hvorfor han har en kondompapir i lomma. Eier han samvittighet og har gjort noe dumt så sier han det, om ikke så er han en idiot,desverre...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Ja,jeg tenker at han kommer til å si at det var det vi brukte...vi var i stuen da vi hadde sex..men jeg synes ikke det var så veldig sannsynlig å putte papiret i lommen isteden for kontorsøppelet som var like ved?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Kan være så uskyldig at han har lakt det der fordi han skulle kaste det, og glemt det. De fleste som er utro, gjør aldri slike mega feil, så lenge de ikke er lei av løynene sine, og ønsker å bli tatt. Gjør det letteste: Vift det forran ansiktet hans og spør hva han gjorde med det i lomma, blir han sur for at du "gnåler" så sier det seg selv, eller så sier han det jo som det er.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Noen menn blir litt desorjenterte når det kommer til fornuftighet etter utløsning. Samboeren min la et kondompapir i lomma si etter at vi hadde hatt sex på badet (søplekassa var under benken under meg) Mens han kastet kondomen i søpla. Noe jeg fortsatt erter med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå