Gå til innhold

Når skal dere til ordninær ul?


Doodlita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på ul igjen 12 september, er da ca 17 uker. Var å nå 10 august. Er jo så utrolig flott og fasinerende å se hvor utviklet foster allerede er! Alt så bra og vel ut. De sa det så ut til å være jente, så det blir spennende å se om det stemmer i september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Har ikke fått time før 20.september, og synes det er leeeenge og vente;) Men husker at jeg fikk ganske sent forrige gang også, så de har vel mye å gjøre der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at det er mange av oss som skal i september. :) Jeg er egentlig ikke den som skal klage, for jeg har sniktittet på bebissen to ganger allerede, og jeg vet at jeg kommer til å få flere. Det var to utrolige flotte opplevelser, men ordinær ul er liksom så mye mer, siden babyen blir sjekket og målt så grundig da. Husker fra sist at det var den viktigste kontrollen, selv om jeg også da hadde ul på hver kontroll pga risikosvangerskap.

 

Jeg er veldig spent på å vite kjønn siden jeg ikke klarer å styre shoppegalskapen. Foreløpig handler jeg blått med den logikken at jeg har så mye rosa etter storesøster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått å ventet spent på innkallelsen fra sykehuset, som ikke kommer, da det viser seg at legen min ikke har henvist til ul. så dette må gjøres når jeg kommer til jordmor, da er jeg i uke 15, så er redd for at det vil ta sin tid før jeg kommer inn.... noen som vet ca hvor lang tid det tar før man kan få time fra henvisning er sendt? har muligheten til å komme på ul på spesialist senteret på jessheim den 31, da vil jeg være i uke 16-17 ca. what to do, what to do???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Eg va hos jordmor i uke 8, en uke etterpå fikk jeg time til rutine UL som var uke 14+4 ca.. så jeg har fått veeeldig tidlig :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Mina: ring sykehuset og forklar situasjonen og spør hva du skal gjøre. Sist jeg var gravid greide legen min å sende henvisningen til feil avdeling på sykehuset, og det ble ikke oppdaget før jeg ringte og maste. Da fikk jeg time en uke senere. Dersom de har mulighet til å være fleksible, tror jeg nok at mange er det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nettopp til tidlig ul på risikosvangerskap. Har ikke fått time til ordinær ul før 23 sept,men har jo ikke termin før 19 feb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time den 6.september, men min sønn på 4 år skal på 4 års kontroll da, så da fikk jeg fremskyndet den til 1.september...hehehe...gleder meg:-) Men som dere sier...tiden går saaaakte ja...har foreløpig termin 5.februar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time 4. september. Da er jeg akkurat 19 uker på¨vei. Jeg klarer nesten ikke vente. Har ikke tatt noen sniktitt, så jeg er veldig spent på om alt står bra til med den lille der inne. :) GLEDER meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal neste fredag, den 26. aug. Da er jeg 16 + 6. Vi gleder oss noe helt vanvittig... Jeg har hatt to sniktitter allerede (pga litt blødninger) så jeg føler meg ganske heldig :) Alt sto bra til med den lille. Har en følelese på at dette blir en liten gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) nå har legen min ordnet opp, istedetfor sykehuset i nabobyen fikk de ordnet med time hos en privat praktiserende her i byen som går for å være kjempedyktig, laaange ventelister men jaggu fikk jeg time den 19.9 er da ca 19 uker på vei. spennende!!! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til ul. 8. Sept. Da er jeg 18+1. Gleder meg veldig! Det blir første kikken på småen. Faren gleder seg og, så vi begynner nok snart å telle ned dagene hehe. Gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått time 10 oktober. Syns det var utrolig seint, har termin 23 feb, er altså da rundt 21-22 uker på vei. Med forrige mann var jeg når jeg var rundt 17 uker.

Bør jeg ringe sykehuset og spørre om det er feil, eller er det vanlig å få time å seint? legen sa at han trodde jeg skulle i september en gang når han skulle hendvise meg til ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg også (den 6.) Gleder meg :) Selv om jeg egentlig ikke har tid den dagen en gang. Må løpe fra viktig møte på jobben og alt.. men det er alltid spennende og kan ikke gå glipp av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...