MsPondus25 Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Noen som har prøvd denne , og som kan dele erfaringer? kjedelig å kjøpe noe som ikke er bra når det faktisk koster litt.
*3 prinsesser* Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Jeg har gode erfaringer med den til mine barn. Dette er den eneste jeg har brukt. Så ingen grunn til å kjøpe en annen type da jeg var fornøyd med denne. Har hørt at håndpumper generellt er bedre enn eletrisk, og dette er jo en håndpumpe. Så det er det beste etter det mest naturlige som er amming. Men det skal jo sies at det er 4-5 år siden jeg brukte den, så jeg er ikke oppdatert om det er kommet en som er enda bedre...
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Har prøvd både eletrisk og manuell pumpe fra avent. Fornøyd med begge deler :-)
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Har brukt Avent elektrisk pumpe, og er veldig fornøyd med den. Kan brukes både elektrisk og manuelt, men jeg personlig foretrekker å bruke den elektriske.
MsPondus25 Skrevet 14. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2011 Takk alle sammen Kjøpte den elektriske, da den kan brukes manuelt også
C.L.H85 Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Tenker du på manuell? Jeg fikk aldri teknikken... Klarte bare det ene brystet og ikke det andre og ble sliten i hendene. Spørs jo hvor mye du har tenkt til å pumpe;) Andre jeg har pratet med om det, synes en elektrisk er bedre;)
gutt09&spire11 Skrevet 17. august 2011 #7 Skrevet 17. august 2011 https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=30780&c=&g=false&ref=search Mendela el.pumpe kommer definitivt best ut i test. Har Avent manu fra før, men fikk aldri helt dreisen på den, og så ble det tungt å pumpe i lengden. Endte opp med scenebetennelse! Lykke til med handelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå