Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Jeg har en flatskjerm og bærbar PC hvor skjermen og tastatur er møkkete. Matflekker, fettflekker og bøss nedimellom tastene. Hvordan gjør jeg den ren, hva bruker jeg på skjermen? Kan man bruke en våt klut på skjermen?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Dra til nermeste elkjøp eller lignende og kjøp kluter som er egnet for dette der Gull verdt
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Jif vindusspray og tørkepapir. Trenger ikke bruke de dyre "spesialsprayene" de skal selge deg. Mr. Perfect.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 En myk klut - og vann :-) Vri godt opp så den bare er fuktig... Vips - så blir det så godt som nytt ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Jammen er det ikke sånn at man kan ødelegge et eller anna stariske greier på skjermen hvis man bruker vann?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Jeg har ikke ødelagt hverken pcer eller tver med å bruke mikrofiberklut som er fuktet og vridd så mye jeg klarer. Kun kaldt kaldt vann.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Bruker håndsprit etter at jeg fikk tips om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå