Gå til innhold

Noen fra Vestfold her??

Anbefalte innlegg

Jeg har ca samme avstand til Tønsberg, bor på Nøtterøy. Vi er noen i Tønsbergområdet :) Brukte disse sidene masse da jeg gikk gravid med mine to første, og har fortsatt kontakt med noen av de jeg ble kjent med da, men har dessverre flyttet en stykke siden den gang :( Men moro å kunne lage nye bekjentskaper :)

Fortsetter under...

Sånn her også :/ Er riktignok to stk jeg studerer sammen med som også er gravide, men vi har liksom ikke helt kjemien, etter to år i samme klasse blir det rart for meg å plutselig skulle være så gode venner bare fordi vi er gravide samtidig...

Jeg ser hva du mener. Det er jo på mange måter mer spennende å ikke vite kjønnet før han/hun er ute. Men hvertfall for meg som førstegangsfødende, klarer jeg ikke vente så lenge. Jeg må få muligheten til å planlegge litt:)

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for. Da blir 23.aug en spennende dag for deg. Jeg skal til jordmor for første gang den 30. Gleder meg til det:)

Så moro å høre at du er på siste året på et studie, det er jeg også! Jeg er nettstudent og begynner nå på siste året i bachelor i ernæringsfysiologi. Jeg vil gå skole frem til jul, ta eksamen og levere bacheloroppgaven og forhåpentligvis orker jeg å lese litt etter jul også:)

Hadde vært moro å få til et BIM-treff med alle i område. Ser det er endel av oss bare her i marsklubben:)

Hehe, er den planleggingen jeg tenker på også, endel ihvertfall ;) Har jo selvfølgelig MASSE guttegreier fra før, og vil jo gjerne ha litt jenteting klart når nurket kommer, om det skulle være ei jente. Tviler på jeg er i veldig ordnehumør rett etter fødsel, da har jeg mer enn nok med å følge opp to skolegutter og holde styr på hus, og nurk :) Er jo stor sannsynlighet for at det er skikkelig vinter også, og ikke så mye vær å farte så mye i...kjører ikke bil, så blir ut og inn av buss,...trallala, har mange gode unnskyldninger for å vite kjønn merker jeg ;)

Ja, 23. blir en meget spennende dag for meg, håper å kunne fortelle storebrødrene at de skal få en lillebror/søster etter den dagen :D #0. blir spennende for deg da, husker godt min første kontroll da jeg gikk med førstemann, mange spørsmål, og mye nytt å svelge på en gang!

Var litt usikker på hvor jeg ville gå til kontroller denne gangen, har en litt eldre mann som fastlege, og helsestasjonen på Borgheim der jordmor holder til er klønete å komme seg til midt i skole og slikt. Da jeg ringte gynekologen for en tidlig ul fikk jeg spørsmål om jeg ville ha kontrollene mine der, og da var egentlig valget tatt ;) Er jordmor på samme kontoret, gynekologen min er spesialist i svangerskap og fødsel, så det bør jo bli bra :)

Skal du bare gå til jordmor, eller skal du gå noe til lege også?

Hehe, det var litt pussig ;) Håpet å bli ferdig med bacheloren min nå jeg også, men vet hvor mye jobb det er med en nyfødt, og i tillegg har jeg jo to andre "små" som skal ha sitt, så må nok bare bite i det sure eplet og utsette det siste semesteret. Har tre eksamener nå til jul, så regner med jeg har både godt av og lyst på litt fri etter det igrunn ;)

Kan jo også nevne da at jeg er alene, om jeg ikke alt har gjort det, og at jeg høyst sannsynlig blir alene om den daglige omsorgen for nurket også. Guttene jeg har fra før har samme far, nurket en annen.

Ja, et treff hadde vært moro! :D

Annonse

Hei!

Hadde vært veldig hyggelig med en facebook side, vil gjerne være med på den.

Hvor holder du til da?

Selv bor jeg på Sem,og etter beregning og ikke tatt UL enda,venter jeg i slutten av mars :-) Min første :-)

HÅper vi snakkes på FB ;-)

Vnnlig hilsen Siv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...