Gå til innhold

Noen fra Vestfold her??


<3 mamma igjen<3

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal ha min nr 2 i slutten av mars 2012 foreløpig termin 25 mars . Bor i Larvik

Noen andre fra Vestfold her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg er fra Nøtterøy, venter mitt tredje barn i midten av mars, foreløbig termin 19. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg venter barn nr to i begynnelsen av mars ( ca den 5.) Jeg bor i Sandefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :o)

Jeg er 27 år og venter min nummer 2, ca 19. mars..

Jeg bor i Horten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen:)

Synes det er litt ålreit å kanskje bli litt kjent med andre som skal ha samtidig som meg som ikke bor alt for langt unna:) jeg er 30 år forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei allesammen:)

Synes det er litt ålreit å kanskje bli litt kjent med andre som skal ha samtidig som meg som ikke bor alt for langt unna:) jeg er 30 år forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at vi er flere fra Nøtterøy da :) Også med termin så nær hverandre!

Må jo si jeg ble litt nysgjerrig nå ;)

 

Jeg er 28, og har to gutter født i 2003 og 2005 fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var moro at vi var to fra Nøtterøy med termin så nærme hverandre. Jeg blir selv 23 i mars og bor i Teie område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 26 år fra Tønsbergområdet, og skal ha nr. 2 ca midten av Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor litt lengre ut på øya, med mine to gutter. Hadde vært hyggelig og holdt litt kontakt utover, har ingen rundt meg som skal ha barn i nær fremtid, flere som akkurat har fått, men nå har jo de litt andre ting å tenke på/snakke om :P er litt allright å snakke med noen i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor litt lengre ut på øya, med mine to gutter. Hadde vært hyggelig og holdt litt kontakt utover, har ingen rundt meg som skal ha barn i nær fremtid, flere som akkurat har fått, men nå har jo de litt andre ting å tenke på/snakke om :P er litt allright å snakke med noen i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor litt lengre ut på øya, med mine to gutter. Hadde vært hyggelig å hatt litt kontakt utover kanskje?! Har ingen rundt og som skal ha barn i nær fremtid, flere som akkurat har fått, men er jo allright å snakke med noen som er i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært hyggelig. Jeg har også endel venninner som nettopp har fått. Blir spennende å få vite kjønnet den 20.okt. Har du fått UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei <3 mamma igjen <3

Hvordan kan du være så sikker på at det er jente. Jeg har følelse av jente den ene dagen og gutt den andre dagen. Uansett hva det blir, blir dette kjempekoselig. Har du gutt eller jente fra før? Hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vet det:) men blir glad uansett hva jeg får.:) var jeg som starta tråden her så det står øverst. 30 år fra Larvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på "andre siden av E18", mot Re :)

Jobber fulltid + litt til. Du da Marsgull<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, hehe, tror jeg skal være litt forsiktig med å legge inn innlegg fra mobilen, ble mye likt her ser jeg ;P

 

Dette er til Marsgull <3, men andre er hjertelig velkomne til å lese og svare de også :D

 

Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg vil vite kjønn eller ikke jeg da, har visst de to andre gangene, og tenker at det kunne jo væt spennende å ikke vistt en gang også.....MEN, jeg er nok for nysgjerrig når det kommer til stykket, vi får se, er jo fortsatt en stund til ordinær ul. Har ikke vært å kontroll enda, så har ikke blitt bestilt ul til meg, men skal gå til kontroll hos gynekologen min, så får nok ul hver kontroll om jeg ønsker, skal ha første kontroll med ul neste tirsdag, altså 23. august :)

 

Hva driver du forresten, jobber, studerer?

Selv studerer jeg til å bli førskolelærer, har ett år igjen, men blir til å ta permisjon fra nyttår, så må ta siste halve året neste år igjen, når mini er rett under året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig <3 mamma igjen <3, er hyggelig å knne dele ventetiden med noen i samme situasjon, som det faktisk kan gå an å treffe før eller siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant. Alle jeg kjenner skal ha nå i september eller oktober så jeg blir på en måte gående alene:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bor 10min fra Tønsberg byn:-)

Venter min første i slutten av mars (hardt regna) hihi:-)

Koslig om det er flere i området her- genialt med denne nettsiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...