Gå til innhold

Noen fra Vestfold her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg bor litt lengre ut på øya, med mine to gutter. Hadde vært hyggelig og holdt litt kontakt utover, har ingen rundt meg som skal ha barn i nær fremtid, flere som akkurat har fått, men nå har jo de litt andre ting å tenke på/snakke om :P er litt allright å snakke med noen i samme situasjon :)

Jeg bor litt lengre ut på øya, med mine to gutter. Hadde vært hyggelig og holdt litt kontakt utover, har ingen rundt meg som skal ha barn i nær fremtid, flere som akkurat har fått, men nå har jo de litt andre ting å tenke på/snakke om :P er litt allright å snakke med noen i samme situasjon :)

Annonse

Jeg bor litt lengre ut på øya, med mine to gutter. Hadde vært hyggelig å hatt litt kontakt utover kanskje?! Har ingen rundt og som skal ha barn i nær fremtid, flere som akkurat har fått, men er jo allright å snakke med noen som er i samme situasjon :)

Oisann, hehe, tror jeg skal være litt forsiktig med å legge inn innlegg fra mobilen, ble mye likt her ser jeg ;P

Dette er til Marsgull <3, men andre er hjertelig velkomne til å lese og svare de også :D

Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg vil vite kjønn eller ikke jeg da, har visst de to andre gangene, og tenker at det kunne jo væt spennende å ikke vistt en gang også.....MEN, jeg er nok for nysgjerrig når det kommer til stykket, vi får se, er jo fortsatt en stund til ordinær ul. Har ikke vært å kontroll enda, så har ikke blitt bestilt ul til meg, men skal gå til kontroll hos gynekologen min, så får nok ul hver kontroll om jeg ønsker, skal ha første kontroll med ul neste tirsdag, altså 23. august :)

Hva driver du forresten, jobber, studerer?

Selv studerer jeg til å bli førskolelærer, har ett år igjen, men blir til å ta permisjon fra nyttår, så må ta siste halve året neste år igjen, når mini er rett under året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...