Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Jeg har møtt en mann, der han sa at han var singel... Vi datet og havnet deretter i senga :/ Nå viser det seg at han er gift... det er så vondt... Skulle jo forstått hvorfor han ikke svarte heletiden, bare noen visse timer hver døgn...og nå har jeg faktisk vært med på at han har vært utro
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Du er ikke opptatt så det er kun han som er utro. I tillegg er han en drittsekk som løy til deg.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Avviser du han ikkje no så er du medskuldig.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Skal jo så klart avvise han.. men likte han og fikk tilbake så mye...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Jeg er selv gift og det er da bare tull at noen er medskyldig. Er noen utro er det kun de selv som må stå for det.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Ho er ikkje medskuldig så lenge ho ikkje viste noko. Men no veit ho at han er gift og fortsetter ho blir ho medskuldig.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 Du likte han ... men liker du han nå som du vet han er en idiot som vil ha i pose og sekk?? Hva føler du at du fikk tilbake nå som du vet? Ærlig talt. Han er en nolife. Glem idioten - eller fortsett og vær en idiot selv. Du er kun et knull for han, du avviser han han driter i det og går videre til neste lettlurte dame. Han kommer ikke til å bli sammen med deg eller noen av dem, han har jo kona si til sånne kjærlighetsgreier må forstås.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #8 Skrevet 13. august 2011 Ja, jeg vet jeg bare var et knull for han.. Og det gjør så sykt vondt... Føler meg helt brukt...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #9 Skrevet 13. august 2011 Noen som har opplevd det samme? som vet hvordan man skal få bort følelsene og tankene som svimer rundt?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #11 Skrevet 13. august 2011 Du viste ikke at han var gift HI, så du har ikke "vært med på at han har vært utro". Om man er med på det, så legger man ann på en man vet er gift, eller møter en som sier han er gift, og går til sengs med han likevel. Du er uskyldig i denne settingen. Men forstår godt at det sårer.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #12 Skrevet 13. august 2011 Ja.. vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå... hi
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #13 Skrevet 13. august 2011 Forstår deg godt HI! Var selv i dine sko her for 5 år siden, møtte en herlig mann, en som fikk det til å svimle for meg. Han var fantastisk på alle vis, helt til jeg en dag fikk besøk på døra mi, der sto en venninne av han og hans KONE! Hun sa hun hadde sett oss, og nå ville hun ha en forklaring. Jeg knakk helt sammen, var da 18 år og følte meg som verdens verste. Jeg fortalte henne alt som det var, og hun forsto vel egentlig før jeg sa noe, at jeg ikke viste om kona hans. Etter samtalen gjorde jeg det harde kval, jeg ringte han, ba han komme over, for vi måtte prate om noe. Han kom på døra mi og jeg sa det som det var, fortalte at venninna dems hadde vært innom meg, og jeg viste både om kona og barna dems, jeg ba han holde seg unna meg, og aldri ta kontakt igjen. De neste 3 årene var tøffe, han ga seg ikke, ringte meg, sendte meldinger, lovet til og med å gå ifra kona si (som nå viste om afæren og tilga han) og barn for min sin del. Det var tøft å avvise han, for innerst inne elsket jeg han, og savnet de vi hadde sammen! Det som snudde alt for meg, var å møte en ny mann, en singel mann (denne gangen forsikret jeg meg om at mannen var singel) han tok pusten fra meg, rett og slett. Vi er i dag sammen, har en sønn og venter barn nr 2. Men jeg kan fortsatt ta meg selv i å tenke på han slubberten, han er fortsatt en plass i hodet og hjertet mitt, men det blir med det, kunne aldri funnet på å gå tilbake til han.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #14 Skrevet 13. august 2011 Takk for at noen forstår! trist å lese om din "historie"... men bra du har funnet en ny en!! Jeg er kvalm av det der :/ Savner han på en måte.. fikk jo så mye oppmerksomhet fra han før... etter vi havnet i senga ble det stopp... Jeg klarer ikke å slutte å sende meldinger!! Det er så vanskelig.. Hvordan skal jeg gjøre dette? jeg må jo slutte....
Tante Blås Squaw Skrevet 13. august 2011 #15 Skrevet 13. august 2011 Kjære HI - shit happens. Du handlet i god tro, men støtte på feil fyr. Hjertet ditt har muligens fått seg en ekstra skramme, men dette fikser du ) Hilsen gift kjerring som forstår deg godt.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #16 Skrevet 13. august 2011 Eneste måten som funket hos meg, var å slette nummeret hans, uten å tenke over om det var det jeg ville eller ikke (da hadde det nok fortsatt stått i telefonlisten min) Slette han som venn på eventuelle nettsider, og se for deg kona hans hver gang du vil ta kontakt med han. Det er tøft og slemt mot seg selv, men bedre enn å være grunnen til en skilsmisse.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #17 Skrevet 13. august 2011 takk for svar.. føler meg så lite verdt også... føles ut som alle bruker meg på en måte.. Eksen var grei, men taklet ikke mer etter han begynt med store mengder dop... Mye motgang man skal møte... Vil egentlig bare stappet hodet under jorda.. eller sove til alt fungerer perfekt... men så lett er det ikke.... :/
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #18 Skrevet 13. august 2011 Huff, men det jo IKKE din feil! For en drittsekk..tenk å lyve for både deg og konen...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #21 Skrevet 14. august 2011 Møtte han på butikken idag.... Der konen skrøt så fælt og høylytt av han... skjønner ikke at han har samvittighet til noe sånt :/ hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2011 #22 Skrevet 14. august 2011 Jeg hadde faktisk kontaktet kona (hvis nødvendig anonymt) og opplyst om det. At hun skryter høylytt av ham kan godt bety at hun ikke vet noenting om det. Selv har jeg vært kone til en som var mye utro. Liksom alle visste om det, men ikke meg. DET gjorde vondt også. Alle vet men ingen gidder å fortelle, tenk på alle de sykdommer jeg kunne fått. Drittsekken brukte ikke en gang prevensjon. Grrrrr...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #23 Skrevet 27. august 2011 Nå er sinnet her igjen..... Stakk innom facebook hans, og der står det for 7 dager siden " Gratulerer med bryllupsdagen og barnet som har fylt år" :'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå