Gå til innhold

Elektrisk eller manuell brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Førstegangs går seg vill i jungelen!

Trenger jeg brystpumpe?

Skal den være elektrisk eller manuell?

Merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vet om du trenger den eller ikke, så ikke kjøp den. De har som regel pumper tilgjengelig om du trenger det, så da kan du bare dra å kjøpe det da. Har selv en manunell aventpumpe som jeg kjøpte da jeg ville pumpe ut litt ekstramelk som pappa'n kunne mate med, samt at jeg fikk brystbetennelser.

Butikkene er åpne etter fødsel også!

Skrevet

Veldig mange har behov for en pumpe, men det finnes selvsagt de som klarer seg uten.

Jeg var usikker på behovet, så kjøpte ingen på forhånd. Men dagen etter at vi kom hjem fra sykehuset måtte jeg sende mannen ut for å få tak i en. Trodde puppene mine skulle sprekke, fordi hadde sånn melkespreng.

Har forresten en elektrisk Avent pumpe, og er veldig fornøyd med den. En annen fordel med pumpe er at man noen ganger kan pumpe, slik at man kan få en hel natt søvn eller at man kan dra ut noen timer uten å være redd for at barnet ikke får mat. Gull verdt hvis man har behov for en kaffe med en venninne eller en time hos tannlegen;)

Skrevet

Signerer denne, for akkurat det samme skjedde meg. Jeg har den samme pumpa også, er kjempefornøyd med den.

Skrevet

Elektrisk, ellers får du veldig vondt i håndleddene. Men vent med å kjøpe til du vet om du trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...