Gå til innhold

Utskrift av journal hos lege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hentet ut journalen sin bare i ren nysgjerrighet?

Stod det noe der du ikke var klar over eller ikke forventet at skulle stå der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

måtte ha journalen min fra ullevåll fra sist fødsel pga store komplikasjoner og vurdering av ks denne gangen..blei en smule forbanna når jeg leste at i følge dem hadde jeg en helt normal fødsel uten komplikasjoner.. dem hadde da unnlatt å få med at gutten var stjernekikker, dem fikk ikke snudd han, jeg revna omtrent rundt og at dem var 2 som holdt beina mine mens en lege omtrent hoppa på magen min for å få ut ungen og jeg besvimte pga dette.. heeeeelt normal fødsel ja..

jm på det sykehuset jeg skal føde på nå blei sjokkert og ringte ullevåll og fikk beskjed der om at dette hørtes ikke dramatisk ut i det hele tatt.

tydeligvis forskjellige syn på hva som er normalt ved de forskjellige sykehusene

Skrevet

enda en grunn til at jeg har søkt med langt unna UUS denne gangen!!!

Skrevet

10.26 her:

kunne ikke vært mere enig.. hadde ikke født der igjen om jeg fikk betalt for det en gang.. godt jeg bor i andre enden av landet nå.

Skrevet

Stjernekikker regnes ikke som unormalt....

Skrevet

Journalen skulle klart inneholdt informasjon om at han var stjernekikker.

Men det at han var stjernekikker er i seg selv ikke en komplikasjon. MANGE føder sjernekikkere! At bena blir holdt og at det klemmes på magen er heller ikke uvanlig.

Hvor mye du revnet og sydde er vel skrevet i journalen.

Skrevet

Hva er en stjernekikker? Aldri hørt om

Skrevet

det betyr at barnet kom med ansiktet oppover - nesa i været. De fleste kommer med nesa ned.

Uansett skulle det vært notert i journalen at barnet var stjernekikker, at det måtte brukes fundustrykk, og selvsagt grad av revning og antall sting.

Skrevet

Antall sting telles ikke lenger....

Skrevet

antall står i min journal iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...