Gå til innhold

julegaver i september.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!Må bare spør : hva sier dere om å begynne å handle inn julegaver allrede i september?

Med tanke på eventuelle bytting og sånn?Nå er det leker til barn det er snakk om,men det kan vel nesten byttes uansitt,trenger jo ikke byttelapp eller kvitering på det!

Grunnen til jeg tenker på det er at jeg snart begynner i jobb,og jeg har 9 barn(3 av dem er mine) jeg skal kjøpe gaver til og det vil bli ganske så dyrt å kjøpe alt på en gang........skal heller ikke gå mer enn 50% stilling og har dermed ikke så mye penger å rutte med.....

Hva hadde dere gjort? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å begynne sier nå jeg. Handler det meste av julegaver på ebay. Da bestiller jeg gjerne ting/leker/klær som ikke er mulig å få tak i her og derfor er jeg ikke redd for at mottaker får dobbelt osv... I romjula og januar kan man jo bytte det meste uten kvittering uansett, så ikke la det stoppe deg.

Happy shopping!! :)

Skrevet

Jeg har begynt allerede! Synes det er greit å spre utgiftene, er så mange i min omkrets som har bursdag i november og desember i tillegg til julegavene som skal kjøpes inn.

Kjøp med god samvittighet! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...