Gå til innhold

Bare spesielle sko på Bianco??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk gavekort hos denne butikken til bursdagen min, har ikke funnet noe jeg liker, tror dere jeg kan be om og få pengene som gavekortet er verdt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Bianco butikkene her i byen kan eg kjøpe litt andre ting enn bare sko.

Vesker, ørepynt, smykker/ringer/armbånd, samt sjal og lignende.

Kanskje dette kan være noe?

Evt kan du jo gi gavekortet til noen som liker skoene de har på Bianco (eller selge det).

Skrevet

Skoene fra Bianco er dritt for føttene, så jeg hadde ikke kjøpt sko der. Nei, takke meg til Ecco eller andre som også tenker på at vi skal kunne ha glede av føttene resten av livet!

Skrevet

Herregud så kjedelig med bare ecco og praktiske sko hele tiden

Skrevet

Bianco har jo masse sko å velge i! Både med og uten hæl.

Jeg kjøpte et par som lignet litt på typiske campersko i vår, de er kjempegode å gå i, lave og ikke minst fine.

Årets høststøveletter kommer til å bli kjøpt på Bianco. Ikke alt for høy hæl, cognacfarget.

Skinnveskene de har fått inn nå på sensommeren er knallfine!

Tar gjerne gavekortet ditt jeg ;-)

Skrevet

Du kjenner åpenbart ikke til sortimentet til Ecco...

Skrevet

Barna våre har Ecco sko. Mange på jojbb har det som arbeidssko. Ikke mitt førsteval når jeg skal pynte meg men bedre på føttene enn mye av det de har å¨Bianco er ikke til å kommme fra.

Men nå har de utroooolig mye lekkert på Bianco om dagen! Kan ikke fatte at du ikke finner noe der altså. Tar gjerne gavekortet jeg!

Kjøpte meg forresten nettopp flate støvletter i skinn som er kanllgode på foten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...